هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور از روز 21 فروردین کلید می‌خورد و تنور این رقابت‌ها داغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران بعد از یک ماه تعطیلی از روز 21 فروردین استارت می‌خورد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.  
 
در ادامه گزارش آمده است، در نخستین روز از هفته هفدهم که روز پنج‌شنبه 21 فروردین می‌باشد.  
 
نیروی زمینی تنها نماینده تهران در این مسابقات میزبان نفت و گاز گچساران خواهد بود و صبای قم از نماینده قزوین یعنی کاسپین که حال و روز خوبی ندارد پذیرایی خواهد کرد.  
 
براساس این گزارش و اما در روز دوم یعنی 22 فروردین 2 تیم هم نام ثامن‌الحجج یعنی سبزوار و مشهد مقابل هم می‌ایستند تا یک بازی حساس را پیش رو داشته باشند البته هر چه به پایان این بازی‌ها نزدیک می‌شویم رقابت‌ها حساس‌‌تر می‌شود چرا که هر تیمی تلاش می‌کند امتیاز لازم برای ماندن در لیگ برتر را بگیرد و به دسته پائین‌تر سقوط نکند و در مسابقه پایانی صنعت مس کرمان به دیدار سنگ آهن بافق می‌رود.  
 
این گزارش می‌افزاید، هم اکنون تیم‌های ثامن الحجج سبزوار با 26 امتیاز، سنگ آهن بافق با 22 امتیاز و ثامن الحجج مشهد با 19 امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.  
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود، بیست و ششمین دوره سوپرلیگ آقایان از تابستان 92 آغاز شده است و در اردیبهشت 93 به کار خود پایان خواهد داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار