سرمربی جدید تیم ملی هندبال کشورمان روز 22 اسفند از نزدیک شاهد دیدار سنگ آهن بافق با نیروی زمینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان ایران سنگ‌آهن بافق یزد به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود به همین ماچک سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران به همراه جلال کوزه‌گری به یزد خواهند رفت تا از نزدیک شاهد این مسابقه باشند. 
 
جلال کوزه گری رییس فدراسیون هندبال در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وی در هفته‌های گذشته نیز از رقابتهای برگزار شده در استانهای تهران و اصفهان نیز دیدن داشتند و بعد از تعطیلات عید نیز پیگیر این موضوع هستند. 
 
آغاز اردوهای تیم ملی بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر وی در این باره گفت: بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر آقایان که اردیبهشت سال 93 خواهد بود اردوهای تیم ملی هندبال کشورمان آغاز خواهد شد. 
 
کوزه‌گری در ادامه گفت: در نظر داریم تا زمان آغاز رقابتهای اینچئون کره که 28 شهریور سال آینده برگزار خواهد شده 10 اردو و بازیهای تدارکاتی برگزار کنیم. 
 
بازی با تیم‌های خارجی در صورت مساعد بودن شرایط مالی کوزه‌گری در مورد بازیهای تدارکاتی با تیم‌های خارجی گفت: در صورتی که شرایط مالی اجازه دهد بنا داریم با تیم‌های خارجی نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم تا تیم ملی با آمادگی بیشتری به این رقابت‌ها اعزام شود. 

وی درباره تشکیل تیم ملی هندبال بانوان یادآور شد برنامه‌ریزی دراین خصوص را به بعد از تعطیلات گذاشته‌ایم مسابقات آسیایی هندبال بانوان به احتمال زیاد در ژاپن انجام شود و باید تیم‌ها برای این رقابت‌ها آماده کنیم، این رقابت‌ها 23 آذر 93 انجام خواهد شد. 

کوزه‌گری اشاره کرد: تیم ملی هندبال بانوان ایران دوره گذشته هشتمی آسیا را از آن خود کردند که امیدواریم در این دوره جایگاه خود را ارتقا دهند. 

وی درباره حضور ماچک در ایران گفت: این مربی قرار داد یک ساله دارد وی سال 2010 مسابقات گوانگجو نیز همراه تیم ملی هندبال کشورمان بود وعنوان دومی آسیا را کسب کردیم وامیدواریم در مسابقات آسیایی وجهانی عنوان خوبی کسب کنیم البته ما در رقابت‌های جهانی نباید انتظار مقام داشته باشیم چرا که نخستین حضورمان را تجربه خواهیم کرد. 

تعطیلات یک ماهه لیگ برتر کوزه‌گری درمورد تعطیلی لیگ برتر افزود: رقابت‌های سوپرلیگ مردان کشور از 24 اسفند به تعطیلات می‌رود واز 21 فروردین ادامه این مسابقات آغاز خواهد شد. 

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان از مرداد سال 92 آغاز شد وبه دلیل رقابت‌های رسمی وبین‌المللی تا اردیبهشت سال آینده طول می‌کشد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ماچک ، هندبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار