رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت : حصاری از جنس حراست و محافظت بر ساختار محیط زیست و منابع طبیعی شهر رودهن کشیده شده است .

 

علی اکبر ارشدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر رودهن گفت : شورای اسلامی شهر رودهن در کنار فعالیت هایی مانند تقویت زیر ساخت های شهر در زمینه های مختلف نگاه ویژه ای به ساماندهی وضعیت ساخت و ساز ها در این منطقه دارد .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به ساماندهی فعالیت های عمرانی در این منطقه ، برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز و غیر استاندارد را از اولویت های برنامه های شورا خواند و تصریح کرد : شهر رودهن به عنوان پیشانی استان تهران در گذشته محلی مناسب برای تاخت و تاز متخلفین و افراد قالنون گریز بوده است .

ارشدی با تاکید بر اهمیت حفظ و پاسداری از محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری ، اضافه کرد : مقام معظم رهبری بروی مقوله عدم ساخت و ساز در حوزه منابع طبیعی و تخریب محیط زیست تاکیدی جدی دارند و مسئولان شهرستانها موظف هستند در مسیر سیاست های ولایت فقیه قدم بردارند .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در خاتمه اظهار داشت : حفظ محیط زیست باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نشر پیدا کند زیرا فرهنگسازی باسرعت بیشتری نسبت به برخورد با متخلفین در راستای حراست از این نعمت های خدادادی جواب خواهد داد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهران
۱۶:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
من حدود 2 سال در شهر رودهن ساکنم متاسفانه دیگر طبیعتی در رودهن نمانده و هر گوشه از این شهر رو میبینی حتی در شیب خیلی زیاد در حال ساخت و سازند بدون هیچ گونه اصول و قواعد شهر سازی. تخریب باغ ها ویلاهای سرسبز در راس کار قرار گرفته شهری که الان با مشکل ابو گاز برق مواجع است و در صورت پیشگیری نکردن اثرات زیان باری برای این منطقه و سایر مناطق به جا میزاره.