"فرهنگ و هنر" به عنوان مهمترین رکن جامعه بشری باید به دور از فساد و تباهی باشد.

 علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص بیانات معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فرهنگ مهم‌ترین رکن جامعه بشری است و تا زمانی که آمیخته با فساد و تباهی  باشد نمی‌تواند به رشد برسد.

 وی افزود: فرهنگ هر کشور صلاحی در برابر مقابله با تهاجمات دیگر کشورها است، هر کشوری برای به تسخیر در آوردن دیگر کشورها  بر روی فرهنگ آن کشور به عنوان یکی از ملزومات  می گذارد و ما باید برای مقابله با این تهاجمات فرهنگ کشورمان را بالا ببریم.

سبط احمدی اظهار داشت:فیلمسازان برای تولید  آثارشان از بیت‌المال کشور استفاده می کنند و اگر حمایت‌های  دولتی نباشد هیچ کدام به نتیجه  نخواهد رسید، پس همه با هم باید در راستای رسیدن به رشد در مسیر آرمان‌های انقلاب قرار گیریم و به عنوان یک سرباز فرهنگی گام برداریم.

وی در خصوص تولید آثار دفاع مقدس تصریح کرد: هر آنچه در تولید آثار دفاع مقدس کار کنیم باز هم کم است و باید بیشتر تلاش کنیم تا خودمان را برای مبارزه  تمام عیار در جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی آماده کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  دولت و دولت مردان باید به عنوان مدیران فرهنگی به فعالان عرصه هنر اعتماد کنند و این اعتماد باعث می شود که تولیدات فرهنگی رشد کند و نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد و همچنین اهالی فرهنگ، فرهنگ و سینما را از خود بدانند و تولیدات منجر به ترویج  فرهنگ دین و اسلامی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار