ملک‌زاده در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان مقابل سفارت یونان:

قطعنامه اروپا نتیجه دیپلماسی لبخند است

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه قطعنامه اروپا را عکس‌العمل و نتیجه دیپلماسی لبخند می‌دانیم، گفت: مسئولان سیاست خارجی دیپلماسی لبخند را کنار گذاشته و موضع محکم‌تری در برابر اتحادیه اروپا بگیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، «عباس ملک‌زاده» جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان مقابل سفارت یونان ضمن محکوم کردن قطعنامه توهین‌آمیز اروپا گفت: این قطع‌نامه را عکس‌العمل و نتیجه دیپلماسی لبخند می‌دانیم.
 
وی افزود: پیام حضور ما در این تجمع این است که مسئولان کشور و مسئولان اروپایی اگر بخواهند دیپلماسی لبخند را ادامه دهند و ملت ایرن را تهدید کنند، تجمع بعدی در مقابل وزارت خارجه خواهد بود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شریف تصریح کرد: ما دانشجویان به مسئولان دیپلماسی اعلام می‌کنیم که تیم هلندی که قرار است به کشور ایران بیاید تا زمانی که برنامه خود را اعلام نکرده، از حضور آن‌ها ممانعت کنند و ما دانشجویان نیز تا محقق نشدن این شرایط از حضور آنها در کشورمان ممانعت می‌کنیم.  
 
ملک‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست خارجی دیپلماسی لبخند را کنار گذاشته و موضع محکم‌تری در برابر اتحادیه اروپا بگیرند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سفارت ، یونان ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار