در حالی که "طبقه‌ی حساس" گیشه‌ی پایتخت را از آن خود کرده و مخاطبان در شهرستان‌ها بیشتر از "معراجی‌ها" استقبال کرده اند.

علی سرتیبی تهیه کننده و پخش کننده در گفتگو با خبرنگار سینمای باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا شب گذشته به فروش یک میلیارد و 30 میلیون تومانی دست یافته است.



وی افزود:‌ "معراجی‌ها" نیز تا شب گذشته در تهران به فروش یک میلیارد و 500 میلیون تومانی و در شهرستان به فروش دو میلیارد و 550 میلیون تومانی دست یافته و فروش کلی این فیلم 4 میلیارد و 50 میلیون تومان است. 
 
در ادامه حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم سینمای طبقه حساس در خصوص آمار فروش این فیلم گفت: "طبقه حساس"  در تهران به فروش یک میلیارد و 800 میلون تومانی  و در شهرستان به فروش 900 میلیون تومانی و در کل به فروش دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یافته که این آمار فروش تا شب گذشته است.
 
وی افزود: این فیلم تا پایان هفته به فروش 3میلیاردی دست خواهد یافت زیرا استقبال امروز مردم از این بسیار بالا بوده و بلیت نیم بها ارائه شده و تعداد سینماهای شهرستان نیز افزایش یافته است.
 
همچنین "احمد مختاری" پخش‌کننده‌ی فیلم سینمایی "خط ویژه" گفت:‌این فیلم تا شب گذشته در تهران 671میلیون تومان و در شهرستان‌ها 220میلیون تومان فروش داشته و فروش کلی آن 891 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.