"امیرمحمد زند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علت تذکرهای رهبری مشاهده خروجی فرهنگی جامعه ما است/ بصیرت رهبر انقلاب متفاوت از سایر افراد است

"امیرمحمد زند" گفت: علت تذکرهای مکرر رهبری در حوزه فرهنگ مشاهده خروجی فرهنگی نامناسب کشور ما است.

امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر مهم بودن فرهنگ نسبت به اقتصاد می‌توان گفت: مسائل فرهنگی جامعه باید به دست افراد با تجربه و دید باز سپرده شود زیرا هنگامی‌که یک جامعه از فقر فرهنگی رنج ببرد هیچ‌گاه به مسائل اقتصادی نمی‌رسد.



وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب باید بر اساس ریشه‌های ملی و مذهبی طرز فکر جامعه و خود را هدایت کنیم تا به یک اقتصاد درست برسیم زیرا در صورتی‌که یک جامعه بری از مسائل فرهنگی باشد در حوزه‌های دیگر نیز پیشرفتی نخواهد داشت.

زند عنوان کرد: رهبر انقلاب با مشاهده خروجی فرهنگی کشور تذکر می‌دهند، زیرا در اصل بصیرت ایشان متفاوت است و خروجی فرهنگی کشور را متناسب با شأن و شخصیت ایران و مردم ایران نمی‌دانند و به این علت نگرانی دارند.

این بازیگر ادامه داد: مسئولان و مدیران فرهنگی ضمن پیگیری در رابطه با این مسائل باید با ریشه‌یابی در این حوزه علت رسیدن به این اوضاع را پیدا کنند.

زند عنوان کرد: با توجه به تشبیه آزادی بی‌قید و شرط و بی ضابطه در عرصه فرهنگ  به توزیع آزادانه هروئین در بین جوانان توسط رهبری می‌توان گفت که این مسئله به همان اندازه اعتیاد‌آور است زیرا فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی، ماهواره‌ها و سریال‌های خارجی به همان اندازه مخرب و اعتیادآور  است و متاسفانه در حال حاضر شاهد بازتاب‌های این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: در صورت کنار گذاشتن باند بازی‌ها و استفاده از افراد متخصص و تحصیل کرده و با تجربه و انتخاب افراد بر اساس شایستگی‌ها می‌توان این اوضاع را بهبود بخشید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار