نماینده مردم ابهر و خرمدره خطاب به وزیر بهداشت گفت: از وزارت بهداشت انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر کیفیت داروهای ساخت داخل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا خان‌محمدی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اظهار داشت: لازم است جبران خسارت ناشی از سرمازدگی باغداران و کشاورزان استان زنجان پرداخت شود.  
 
وی افزود: همچنین از وزارت نیرو درخواست دارم نسبت به انجام پروژه فاضلاب شهرستان‌های ابهر و خرمدره اقدام کند.  
 
این نماینده مجلس نهم در ادامه خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: از وزارت بهداشت استدعا دارم نسبت به تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دستور متقاضی را صادر و نسبت به تهیه حداقل ۳ آمبولانس مجهز به شهرستان‌های سلطانیه، ابهر و خرمدره عنایت فرماید و همچنین انتظار می‌رود بر کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتری از سوی وزارت بهداشت انجام گیرد.  
 
خان‌محمدی در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزارت ورزش می‌خواهم نسبت به انتصاب مدیرکل متخصص و متعهد به ورزش و جوانان استان تسریع و نسبت به تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی ابهر، خرمدره و سلطانیه با رعایت عدالت استانی و منطقه‌ای دستور لازم را صادر فرمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، بهداشت ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار