معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و جانشین هماهنگی خدمات ستاد سفرهای استان اصفهان گفت : بازديد 60 درصد از مسافران اسکان یافته نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی اصفهان، نشانگر علاقه مسافران به اين مقوله بوده و به عنوان يك ظرفيت تدابير ويژه تري را براي سال آينده مي طلبد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، محمدعلیطرفه اظهار داشت: مسافران نوروزي از اماکن و بناهای دیدنی اصفهان به صورت گسترده استقبال كردند که در نوع خود قابل توجه بود.

جانشین هماهنگی خدمات ستاد سفرهای استان اصفهان با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده به منظور رفاه حداکثری برای مسافران نوروزی، از بازديد بيش از نيمي از مسافران ار اماكن و بناهاي تاريخي اصفهان خبر داد.

وی اذعان داشت: اماکن گردشگری، موزه‌ها و بناهای تاریخی به صورت یکسره از 8 صبح تا 20 عصر در ایام نوروز و تا روز 15 فروردین براي پذيرايي از مسافران باز بوده است.

محمدعلي طرفه افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان امسال بستر مناسبی را برای علاقه‌مندان به آثار تاریخی فراهم نمود.

وي با اشاره به اسکان سه میلیون و 200 هزار نفر مسافر نوروزی در استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 60 درصد مسافران اسکان یافته نوروزی از بناهای تاریخی و میراثی استان اصفهان بازدید کردند.

طرفه حجم بالای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان را نشانگر علاقمندي مسافران به موضوعات فرهنگی و تاريخي دانست.

وي تأكيد كرد: با توجه به اين موضوع، لازم است متولیان امر برای سال آینده برنامه‌ریزی هاي ویژه تري در این خصوص داشته باشند.

جانشین هماهنگی خدمات ستاد سفرهای استان اصفهان در پایان از كليه کارکنان شهرداری‌ها، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و نیز تمامی نهادها و افرادی که بستر استفاده از اماکن دیدنی را برای مسافران فراهم کردند، تشکر کرد/س.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.