معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 طی نشستی صمیمانه ضمن تقدیر از دبیران شورایاری محلات 9گانه ، آنان را بازوان اجرایی مدیران منطقه خواند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سیدمازیار علوی طی نشستی صمیمانه با دبیران شورایاری محلات 9گانه در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از آنان تقدیر کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه و تبریک عید باستانی نوروز از همدلی، همکاری و همراهی دبیران شورایاری تشکر کرد و گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوان اجرایی مدیران منطقه، نقش بسیار سازنده‌ای در مدیریت شهری ایفا می‌کنند.

علوی درباره برنامه‌های نوروزی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سخن گفت و اظهار داشت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از سال جدید ، جلسات مستمری با دبیران شورایاری خواهد داشت.امیدوارم همفکری و همراهی در این جلسات به بهترین نحو سبب رفع مشکلات موجود شود.

در پایان جلسه، دبیران شورایاری ضمن سپاس از تلاش‌های معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و دیگر مدیران اجرایی در پیشبرد اهداف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی محلات، به بیان دیدگاه‌های خود در این حوزه پرداختند و مهندس علوی نیز با اهدای هدایایی به رسم یادبود و به پاس همکاری‌های یک ‌ساله از آنان تقدیر کرد.

برچسب ها: شورا ، شهری ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار