رئیس جمهور سوریه ،استانهای جنوبی این کشور را خط مقدم دفاع از سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سوریه ، "بشار اسد "رئیس جمهور سوریه ،استانهای جنوبی این کشور را خط مقدم دفاع از سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی دانست.

 بشار اسد به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تأسیس حزب سوسیالیست بعث در دیدار با رهبران شاخه های حزب بعث در درعا ، سویدا و قنیطره گفت حمله به این حزب و تلاش برای مخدوش کردن وجهه آن از ابتدای بحران سوریه نه تنها حزب بعث را تضعیف نکرده بلکه بر قدرت آن افزوده زیرا حزب بعث ، پایگاه اساسی در فعالیتهای ملی و قومیتی است.

بشار اسد گفت : استانهای جنوبی پایگاه طبیعی حزب بعث هستند و در مقابله با اسرائیل نیز این استان‌ها خط اول دفاعی به شمار می روند و به همین علت نیز اسرائیل به گروه‌های تروریستی در جنایات آن‌ها علیه ساکنان این استان‌ها و دیگر شهروندان سوری کمک می کند.

بشار اسد تأکید کرد حزب بعث یک حزب عقیدتی است و همین موضوع نیز حزب بعث را از احزاب دیگر متمایز کرده است و تا زمانیکه عقیدتی باقی بماند آینده خوبی خواهد داشت به شرط آنکه همواره در زمینه فردی و ترسیم سیاست‌ها و راهبردهایی که به حمایت از کشور کمک کند در حال تغییر و تحول باشد.

بشار اسد بر اهمیت ادامه آشتی ملی و تقویت آن تأکید کرد و گفت حزب می باید در آشتی نقش اساسی ایفا کند.

بشار اسد تصریح کرد زمانیکه در داخل قوی باشیم هر آنچه که رخ می دهد یا از خارج توطئه می شود اثری نخواهد داشت.

بشار اسد تأکید کرد دغدغه خاطر شهروندان و رنج و سختی آنان باید برای بعثی ها اولویت داشته باشد و برای تأمین نیازهای معیشتی مردم تلاش کنند.

وی بر لزوم تقویت روابط بین رهبران و پایگاه‌های حزبی و تدوین سازوکارها و استاندارهای مشخص که به مشارکت توده‌ها در انتخاب نمایندگانشان در مجلس سوریه و شوراهای اداره محلی کمک کند تأکید کرد.

بشار اسد گفت گسترش حزب بعث فقط با گسترش تعداد اعضای آن نیست بلکه از طریق  جذب هرچه بیشتر حامیان اندیشه این حزب با گفتگو و متقاعد کردن دیگران است. 

در این نشست تعدادی از حاضران درباره مسائل تشکیلاتی ، خدماتی و معیشتی صحبت و بر اهمیت آشتی ملی و مبارزه با تروریسم و حمایت از ارتش و نیروهای مسلح و تقویت ثبات تأکید کردند.

حاضران نیز درباره افزایش آگاهی مردمی در خصوص حقیقت حمله به سوریه صحبت کردند و گفتند همین آگاهی به رسوا شدن عاملان این بحران در داخل و خارج و بازگشت بسیاری به آغوش کشور منجر شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار