رئیس جمهور سوریه در این دیدار تاکید کرد دو مسئله وجود دارد که حزب بعث باید برای تغییر آن در داخل جامعه تلاش کند: یکی تندروی و دیگری هوشیار نبودن است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری از دیدار روسای حزب بعث در شهرهای درعا، السویداء و القنیطره با بشار اسد رئیس جمهور سوریه و رئیس حزب مذکور خبر داد و اعلام کرد: رئیس جمهور سوریه در این دیدار تاکید کرد دو مسئله وجود دارد که حزب بعث باید برای تغییر آن در داخل جامعه تلاش کند: یکی تندروی و دیگری هوشیار نبودن است.

این شبکه افزود: رئیس کل حزب بعث سوریه همچنین تاکید کرد: اگر در داخل قدرتمند باشیم هر چیزی که در خارج باشد در همان چارچوب خارجی باقی خواهد ماند.

بشار اسد اعلام کرد: از ابتدای بحران سوریه، حزب بعث سوریه هدف حمله قرار گرفت و برای تخریب وجهه آن تلاش شد زیرا اساس و پایگاه اساسی تلاش‌های ملی بود. 

وی افزود : توانمندی هر حزبی فقط به شمار اعضای آن نیست بلکه در گسترده بودن طیف حامیان آن است. ما به تلاش‌های آشتی‌جویانه ادامه خواهید داد زیرا هم و غم ما متوقف کردن خونریزی و جلویگری از تخریب زیرساخت‌های کشور است. نقش حزب در تلاش‌های آشتی‌جویانه کنونی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، بعث ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار