هاشم رضایت گفت: رضا رشیدپور مجری برنامه‌های متفاوت سیما به زودی در شبکه نسیم با برنامه‌ای که تولید خود او است حاضر می‌شود.

هاشم رضایت قائم مقام شبکه نسیم با اشاره به حضور رضا رشیدپور در شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: رضا رشیدپور برنامه‌ای گفتگو محور و طنز را در دست تولید دارد که با افتتاح شبکه نسیم این برنامه با اجرای خود او روی آنتن می‌رود.
 
وی با اشاره به خبرهای انتشار یافته درباره عدم موافقت سازمان صدا و سیما درباره حضور رضا رشیدپور در تلویزیون گفت: رشیدپور درباره زمان افتتاح "شبکه نسیم تاریخی را اعلام کرده بودند که سازمان صداوسیما آن تاریخ را تکذیب کرد. 

رضایت خاطر نشان کرد: همه ما در تلاش هستیم در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شبکه نسیم را افتتاح کنیم که بعد از آن برنامه‌ای با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه نسیم نیز خواهد رفت. 

انتهای پیام/  
 
برچسب ها: شبکه ، نسیم ، رشیدپور ، سالروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۶:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
آقای رشید پور اون قدر دوستون دارم که هرجا بتونم براتون نظر می ذارم تا بهتون ثابت کنم واقعا دوستون دارم.حتی چندبارم به برنامتون پیامک فرستادم.
دوستارشما:لیلا خانم گل
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۶:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
سلام من یکی از بینندگان پروپاقرص برنامه عینک آفتابی هستم. واز همه ی دست اندر کاران به خصوص آقای رشید پور کمال تشکر را دارم.واقعا برنامتون عالیه
دمت گرم آقارضا خیلی آقایی.به قول بچه های اخراجی.ای ول ای ول داش رضارو ای ول.
لیلا از آذربایجان شرقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
عالیهههههههههههه، به امید حضور دوباره همه مجریان حرفه ای که سالهاست کار نکرده اند