سخنگوی سازمان انرژی اتمی از برپایی نمایشگاه تخصصی هسته‌ای همزمان با ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای خبر داد و گفت: مسوولان و دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای ایران در این روز به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند تا از رهنمودهای ایشان بهره ببرند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ سخنگوی سازمان انرژی اتمی از برپایی نمایشگاه تخصصی هسته‌ای همزمان با ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای خبر داد و گفت: مسوولان و دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای ایران در این روز به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند تا از رهنمودهای ایشان بهره ببرند.

وی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی برنامه‌هایی به این منظور تدارک دیده که مهمترین آن دیدار رئیس، مدیران و روسای بخش‌های مختلف سازمان با رهبر معظم انقلاب است تا ضمن دیدار با ایشان از رهنمود‌ها و فرمایشات معظم‌له بهره‌مند شویم.

کمالوندی افزود: همچنین در این روز در باغ موزه دفاع مقدس، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های هسته‌ای کشور برای عموم مردم برگزار می‌شود تا از نزدیک با فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی و دانش هسته‌ای کشور آشنا شوند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به حضور صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا می‌شود و در صورت استقبال مردم به طور قطع تمدید خواهد شد.

کمالوندی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این رییس سازمان انرژی اتمی در شامگاه ۲۰ فروردین در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور می‌یابد و به مرور پیشرفت‌ها و فعالیت‌های صنعت هسته‌ای کشور می‌پردازد و نقطه نظرات خود را درباره مذاکرات هسته‌ای در اختیار هموطنان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار