مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از اجراي مراحل انعقاد قرارداد احياء رويه بيش از 400 كيلومتر از محورهاي شرياني استان در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان با اعلام اين خبر گفت: به لحاظ تردد و حجم بالاي ترافيك در محورهاي شرياني استان و نيز تسهيل و روانسازي ترافيك و حمل و نقل ايمن، احياء رويه بيش از 400 كيلومتر از محورهاي شرياني استان لازم و ضروري است.

وي گفت: به منظور ارتقاي سطح خدمات راهداري و ايمني راه‌ها، اين اداره كل در سال جديد، برنامه ريزي و سياست گذاري دقيقي را براي ساماندهي راه ها و افزايش ايمني كاربران جاده اي در دستور كار دارد.

عبداللهيان با اشاره به عزم راسخ راهداران استان براي به صفر رساندن درصد مخاطرات جاده‌اي، افزود : با توكل به خدا و همت مجموعه همكاران پرتلاش و كم توقع راه و شهرسازي استان، عمليات بهسازي رويه بيش از 400 كيلومتر از محور هاي شرياني استان در سال جديد با اعتباري بالغ بر 945 ميليارد ريال اجرا خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي ضمن تشكر از تلاش و زحمات راهداران در جهت انجام عمليات راهداري اظهار داشت: با اجراي طرح هاي راهداري، ضريب ايمني جاده هاي استان افزايش يافته و بسياري از نقاط پرخطر حذف شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، خراسان رضوی ، احیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار