بیشترین مبلغ سرمایه صندوق شهرستانی در کشور با بیش از 61 میلیارد ریال متعلق به شهرستان شاهرود است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش سرمایه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان به بیش از 346 میلیارد ریال خبر داد.

رضا محسنی گفت: در استان سمنان 9 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با سرمایه اولیه بیش از 235 میلیارد و 854 میلیون ریال تشکیل شد که سال گذشته بیش از 110 میلیارد ریال از طریق سهم دولتی و سهامداران (بهره برداران بخش کشاورزی) به سرمایه قبلی افزوده شد.

وی گفت: سال گذشته استان سمنان به عنوان اولین استانی شناخته شد که تمامی شهرستانهای آن دارای صندوق حمایت شدند و اولین صندوق بخشی کشور نیز در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار راه اندازی شد.

وی افزود: بیشترین مبلغ سرمایه صندوق شهرستانی در کشور با بیش از 61 میلیارد ریال متعلق به شهرستان شاهرود است.

محسنی اظهار داشت: بیش از 36 هزار بهره بردار سهامدار صندوق های نه گانه در این استان تا پایان سال گذشته 881 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد دریافت کرده اند.

ناظر و هماهنگ کننده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در صندوق های استان سمنان یادآور شد: طرح تاسیس صندوق شهرستان سرخه نیز به تصویب شرکت مادر تخصصی رسیده است و با تخصیص سهم دولت و مشارکت بهره برداران با تاسیس این صندوق در سال جاری بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان نیز از مزایای آن بهره مند می شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.