جواکیم نوا، سنتر تیم بسکتبال شیکاگو بولز می‌گوید: ما سعی می‌کنیم در بازی‌های آخر نبازیم که به تیم ضعیف‌تری بخوریم، شیکاگو تیم سرسختی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم شیکاگو بولز از آوریل سال 2012 با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. تیم که بهترین رکورد کنفرانس شرق را در رده اول جدول داشت، دریک رز را به خاطر پارگی ACL  از دست داد، تیم باید نوآ را هم به خاطر مصدومیت مچ پا کنار می‌گذاشت اما حتی به بهای از دست دادن المپیک در آن سال، تیم پزشکی با ادامه بازی نوآ موافقت کرد.
 
رز، تمام فصل 13 – 2012 را هم از دست داد و در پلی آف فصل قبل لول دنگ و کرک هینریچ هم موفق به بازی نشدند.
 
بازگشت در یک رز در این فصل هم بسیار کوتاه بود و بار دیگر با مصدومیت زانو به پایان رسید و لول دنگ نیز بلافاصله از تیم جدا شد اما روند بردهای شیکاگو ادامه پیدا کرد.
 
حالا دو هفته مانده به پایان فصل عادی و با احتمال روبه‌رو شدن شیکاگو با واشنگتن و یزاردز که این فصل دو بار مقابل بولز برنده شده احتمال باخت عمدی شیکاگو برای برخورد با بروکلین به جای واشنگتن وجود دارد.
 
شیکاگو سال قبل هم در مرحله پلی‌اف بروکلین را بدون رز، دنگ و هینریچ برده بود.
 
جواکیم نوآ که در جریان پلی آف سال قبل مقابل بروکلین یکی از دلایل اصلی صعود شیکاگو بود تاکید می‌کند: ما فقط سعی می‌کنیم بسکتبال خوبی را نمایش دهیم به هیچ وجه احتمال تلاش برای باخت عمدی شیکاگو برای برخورد با تیم آسانتر وجود ندارد به نظرم هر چیزی که باید اتفاق بیافتد، پیش می‌آید.
 
بنابراین، ما بازی خود را انجام می‌دهیم و هر چقدر که بتوانیم، بازی‌ها را می‌بریم.
 
سنتر شیکاگو ادامه می‌دهد: به نظرم باختن مقابل تیم‌های دیگر برای رسیدن به تیم آسانتر در پلی‌آف کار تیم‌های سرسخت نیست در حالی که تیم ما سرسخت است.

انتهای پیام
برچسب ها: باخت ، عمدی ، شیکاگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار