کادر فنی تیم ملی تکواندو باتوجه به نتایج رقابت های انتخابی تیم ملی نایب قهرمان المپیک لندن را از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو دیروز با حضور 20 بازیکن برگزار شد و طی آن 15 مسابقه انجام شد و همه نفرات محک خوردند.

از نکات قابل توجه مسابقات دیروز می توان به باخت هادی مستعان، محمد باقری معتمد، فرزاد عبدالهی، پوریا عرفانیان، کورش رجلی و سجاد مردانی اشاره کرد البته تساوی مسعود حجی زواره و علیرضا نصرآزادانی نیز بعد از پنج راند جالب توجه بود هر چند که برخی از این تکواندوکاران در پایان باتوجه به عملکرد و رنکینگ جهانی شان در اردوها باقی ماندند. با این حال بعد از برگزاری این انتخابی ها پنج تکواندوکار اصلی مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند که محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن جایی در این لیست نداشت.

البته فرزاد عبدالهی و سجاد مردانی هم از مسابقات آسیایی حذف شده اند.

با حذف اوزان اول و سوم برای مسابقات قهرمانی آسیا که از پنجم تا هشتم خرداد در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، فرزان عاشورزاده در وزن دوم، بهنام اسبقی در وزن چهارم، مهدی خدابخشی در وزن ششم، یوسف کرمی در وزن هفتم و مرتضی شیری در وزن هشتم به عنوان نفرات اصلی در پنج وزن انتخاب شده اند و از بین مسعود حجی زواره و علیرضا نصرآزادنی در وزن پنجم بعد از تورنمنت آلمان یک تکواندوکار برای مسابقات قهرمانی آسیا گزینش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، معتمد ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار