محمد باقری معتمد، دارنده نشان نقره تکواندو مسابقات المپیک بهترین خاطره سال تحویل خود را پابوسی امام رضا(ع) می داند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، روزهای المپیک به سرعت در حال سپری شدن بود و هر روز افتخاری از کاروان ایران در رسانه ها منعکس می شد و نوبت به تکواندو رسید، جایی که همه نگاه ها به یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی بود و همچنین در کنار او کسی جز محمد باقری معتمد نبود.

ابتدا نوبت کار به محمد رسید و این جوان خوش غیرت ایران حریفان را یکی پس از دیگری از میان برداشت اما در فینال نتوانست بر رقیب خود غلبه کند و به یک مدال نقره ارزشمند دست پیدا کرد تا کاروان ایران اولین مدال تکواندو را نیز بدست بیاورد.

محمد باقری معتمد این روزها 27 در سالگی است و خودش می گوید از 6 سالگی نزد پدر و برادرش تکواندو را شروع کرده است. او پس از سال ها تمرین و تلاش در سال 1380 توانست وارد تیم ملی ایران شود و اولین مدال طلای خود را با توجه به سن کم خود کسب کند.

او همچنین تا به حال بیش از 32 مدال بین المللی، مسابقات آسیایی، بازی های آسیایی، قهرمانی جهان، جام جهانی که آخرین مدال هم در مسابقات المپیک است کسب کرده است. این بار البته از حال و هوای المپیک خارج می شویم و گپی نوروزی با این قهرمان می زنیم:

با شروع شدن سال جدید چه حسی دارید و نظر شما در مورد نوروز چیست؟

نوروز جزو با ارزش ترین مناسبت های ما ایرانی ها است که من همیشه در لحظه سال تحویل در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا هستم و حس تازگی را از ایشان می گیرم.

چقدر به دید و بازدید های نوروز علاقمند هستید؟

کلا عید دیدنی را خیلی دوست دارم و ما چون خانواده پر جمیعتی هستیم اصولا زمان برای دید و بازدید کم  می آوریم من خودم به دیدن تمام اقوام می روم و همین که همه شاد هستند و برای همدیگر آرزوی بهترین ها را دارند بسیار زیبا است.

بیشتر اهل عیدی دادن هستید یا عیدی گرفتن؟

به خواهرزاده ها و برادرزاده ایم عیدی می دهیم. عیدی هم مثل همیشه از بزرگترها می گیرم پدر و مادرم هر سال به من عیدی می دهند که البته شیرین ترین عیدی هایی است که می گیرم.

بهترین خاطره ای که از لحظه سال تحویل تا به حال داشتید را می توانید برای خوانندگان ما بگویید؟

همین که هرسال در لحظه سال تحویل پابوس امام رضا (ع)می روم برای من بهترین خاطره است و آن را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار