هادی سپهرزاد، ملی پوش دو و میدانی معتقد است امسال را آنطور که باید پشت سر نگذاشته، در مسابقات لیگ غایب بوده و با اینکه شانس حقی مدال در بازی‌های آسیایی بوده آن را از دست داده است.

هادی سپهرزاد، ملی پوش دو و میدانی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: امسال برایم سال  خالص نبود، مدت زیادی آسیب دیده بودم و با اینکه شانس صد درصدی مدال در مسابقات  قهرمانی آسیا  بودم در ماده 110 متر مانع بهدلیل خطا از دور مسابقات کنار رفتم.
 
 وی ادامه داد: در مسابقات  لیگ هم اتفاقات عجیب و غریبی افتاد، مسئولان تیم پیکان پیشنهاد و قرار داد ورزشکار درجه چهار و پنج را به من دادند در حالی که قهرمان آسیا بودن و از مسئولان این تیم که در فدراسیون هم فعالیت میکند انتظار بیشتری  داشتم بعد از اینکه در اردوی برون مرزی شرکت کردم  مرحله اول لیگ برگزار شده بود و  به من گفتند  چون در مرحله اول نبوده ام نمی توانم در سایر مراحل شرکت کنم.
 
سپهر زاد اضافه کرد: بعد از تمام این اتفاقات و اتمام مسابقات لیگ مسئولان تیم پیکان برای دلجویی قرار داد یک مربی را با من امضا کردند ولی باز هم مبلغ قرار داد  خیلی پایین بود.
 
ملی پوش ده گانه در خصوص حضورش در مسابقات داخل سالن آسیا  عنوان کرد: قرار بود یک شرکت هواپیمایی نیزه های من را بفرستد ولی متاسفانه این کار را انجام داد و من مجبور شدن از نیزه یک ورزشکار دیگر استفاده کنم ولی در پرش  دوم پرت شدم و از  ناحیه مچ پا آسیب دیدم و نتوانستیم در سایر مواد عملکرد مطلوبی داشته باشم، در یکی از مصاحبه ها گفته شد عدم موفقیت من به دلیل  نداشتن نیزه نبوده است، واضح است که من نمی‌توانستم با نیزه دیگری بپرم.
 
سپهر زاد با بیان اینکه من تنها ورزشکاری هستم که بدون مربی  تمرین می کنم، گفت: خوشبختانه فدراسیون برای تمام ورزشکارانی که شانس  مدال دارند مربی خارجی در نظر گرفته جز من که امکان  کسب مدال هم  دارم، من برنامه ام را برای  سال آینده به فدراسیون داده اما آنها قصد آوردن مربی که در حد من باشد را ندارد باید بگوییم ماده‌ای که من  دنبال می کنم سنگین است و من به یک  ماساژور و مربی که تمریناتم را کنترل کند نیاز دارم.
 
سپهرزاد در پایان تصریح کرد: سال خوبی را برای تمام مردم ایران  آرزو میکنم و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در سال جاری نگاه ویژه ای به رشته های مادر داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار