مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گفت: قرارداد طرح پتروشیمی ونیران که میان ایران و ونزوئلا منعقد شده بود همچنان پابرجا است و طرف ونزوئلائی تمام تعهدهای خود را پرداخت کرده و به زودی عملیات اجرایی این طرح مشترک شتاب خواهد گرفت.

مجید محمودیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در مورد مارکتینک پتروشیمی گفت: در فاز نخست توسعه  طرحها وشناسایی بازارهای جدید است از آنجا که در آینده صنعت انرژی حرف اول را خواهد زد این شرکت برنامه های توسعه ای را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی تاکید کرد: این شرکت قصد دارد فعالیت های خود را افزون بر بخش پتروشیمی در دیگر بخش های صنعت نفت نیز طی سال های آتی گسترش دهد و برنامه ریزی جامعی در این زمینه انجام شده است.
 
مجید محمودیان افزود: شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی با بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص آمادگی حضور در طرح های توسعه ای صنعت نفت و حتی بخش های نیروگاهی را دارد و هم اکنون طرح های توسعه سه مجتمع پتروشیمی هنگام، بوعلی و ونیران را افزون بر خط لوله اتیلن غرب که در حال اتمام است، برعهده دارد.
 
وی با اشاره به مناقصات انجام شده ار این شرکت گفت: مناقصاتی با شرکت هنگام، ونیران و بوعلی و چند شرکت در حال انجام است و امیدواریم به تدریج عملیاتی شود.

محمودیان خاطرنشان کرد:  قرارداد طرح پتروشیمی ونیران که میان ایران و ونزوئلا منعقد شده بود همچنان پابرجا است و طرف ونزوئلائی تمام تعهدهای خود را پرداخت کرده است و به زودی عملیات اجرایی این طرح مشترک شتاب خواهد گرفت.
 
مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیان این که شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی به کمیسیون مشترک ایران و و ونزوئلا که در ماه مارچ برگزار خواهد شد، دعوت شده است گفت: این موضوع به هنر مدیریت ایرانی و بهره گیری از دانش ایرانی بستگی دارد که جظور از فرصت به عمل امده استفاده بهینه کنند.

 در خصوص توسعه خطوط لوله اظهار داشت: خط لوله داستان بهره برداری دارد مناقصات در این مورد انجام شده و آنچه که مهم است تامین خطوط لوله مورد نیاز برای پروژه های کردستان، سنندج و لرستان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه لوله مورد نیاز بخش قطعه 12 تکمیل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار