معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در مورد خبر آزادی 4 مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: موضوع در دست بررسی است و تا پایان اطلاعات تکمیلی اخبار جدید در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، ساعاتی پیش «شبکه خبری العربیه» مدعی شد که 4 مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل آزاد شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران در پی انتشار این خبر طی گفتگو با «علی‌اصغر میرشکاری» معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان صحت و سقم آن را جویا شد.

میرشکاری در پاسخ به این سوال که آیا 4 مرزبان ربوده شده ایرانی آزاد شده‌اند؟ اظهارداشت: موضوع در دست بررسی است و تا پایان اطلاعات تکمیلی اخبار جدید در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

در همین زمینه «منصور حقیقت پور» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: اطلاع رسانی در زمینه صحت این خبر بر عهده وزارت کشور است و تا پایان اعلام نتیجه از سوی این وزارتخانه باید منتظر بمانیم.

همچنین «سیدحسین نقوی‌حسینی» در مورد ادعای خبرگزاری العربیه مبنی بر آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده به باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز سندی مبنی بر آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده به دست نیاورده‌ایم و تا اعلام آزادی قطعی آنها و یا رویت مرزبانان نمی‌توانیم چنین ادعایی را تأیید کنیم زیرا مطمئنا انتشار چنین خبرهایی با اهداف خاصی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رسول
۱۲:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
تو سایت این گروهک تروریستی اعلام کردن که با میانجیگری علمای اهل سنت آزاد شدن . انشا... که همینطور بوده باشه . ای کاش گروهبان شهید دانایی فر هم باهاشون بود .
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۱۲:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
خدا را شکر . . . تبریک
United States of America
رسول
۱۱:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
انشا... با یاری خدا
آخرین اخبار