رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در تشریح  آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر دراکثر محورهای  استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، زنجان، تهران، قزوین و جنوب استان کرمان بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه با اشاره با آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارتی در حال حاضر در محورهای هراز،فیروزکوه ، محور چالوس از مرزن آباد تا دزبن ، محور اصفهان به تهران  ، آزادراه قم به تهران، محور بجنورد – چمن بید – جنگل گلستان ، محور ساوه – تهران ، آزادراه همدان – ساوه، محور بوئین زهرا و باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین  بار  ترافیکی  پر حجم و روان اعلام شده است .

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: سایر محور های مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و  روان و جوی آرام و پایدار برخوردار هستند و میزان ترافیک در تمامی محورها  به ویژه محورهای شمالی در حال کاهش است.

ترافیک نیمه سنگین در  محور های شمال و مبادی ورودی و خروجی کلانشهرها/  ادامه بارش ها  در 7 استان "به روز رسانی ساعت 19:30 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح  آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر دراکثر محورهای  استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان، زنجان، تهران، قزوین و جنوب استان کرمان بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده است و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه با اشاره با آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارتی در حال حاضر در محورهای هرازمحدوده های رستوران باغ صفا و سه راهی بلده، فیروزکوه از قائمشهر تا شیرگاه ، محور چالوس از مرزن آباد تا دزبن ، محور اصفهان به تهران ، محور رشت – قزوین محدوده تونل منجیل ، آزادراه قم به تهران، محور بجنورد – چمن بید – جنگل گلستان ، محور ساوه – تهران ، آزادراه همدان – ساوه، محور بوئین زهرا و باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و همچنین اکثر ورودی ها و خروجی های کلانشهر ها   بار  ترافیکی  نیمه سنگین  اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی  تاکید کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و  محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک پرحجم در اکثر محورهای مواصلاتی/ اردبیل و آذربایجان شرقی برفی/ محور بم – ایرانشهر و عشق آباد به تپه طاق بازگشایی شد"به روز رسانی ساعت 14:00 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در تشریح  آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای مشکین شهر در استان اردبیل و مرند – آذربایجان شرقی بارش برف اعلام شده است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است وهمچنین  در اکثر محورهای استان زنجان بارش باران اعلام شده است و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه با اشاره با آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارتی در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه،کندوان، چالوس به کرج ، محور رشت – قزوین ، باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل حصارک تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا شهرک خاتم، آزادراه قم به تهران ، محور زنجان به قزوین ،قزوین – رشت، قزوین – کرج،  اصفهان به تهران ، شیراز به اصفهان، گیلان محور سراوان و منجیل - رودبار و اکثر محورهای استان کهکلیه و بویر احمد بار  ترافیکی  نیمه سنگین  حاکم است و سایر  محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و  محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: همچنین محور بم – ایرانشهر که به علت طوفان شن  و نیز  محور عشق آباد به تپه طاق  در استان خراسان جنوبی به دلیل بارش شدید و جاری شدن سیل مسود شده بود در حاضر باز است و مشکلی برای تردد ندارند.

ترافیک سنگین در 8 محور پر تردد کشور/ بارش برف و باران در  استان های شمالی"به روز رسانی ساعت 13:00 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در تشریح  آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان  اردبیل بارش برف اعلام شده است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است وهمچنین  در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی محور جلفا  ، مازندران محور سوادکوه و   گیلان  بارش باران اعلام شده است و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه با اشاره با آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارتی در حال حاضر در استانهای قزوین محور قزوین – کرج ،البرز محور کرج – چالوس ، مازندران محور هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک و نارنجستان، محور چالوس – کرج از مرزن آباد تا دزبن و محور فیروزکوه از قائم شهر تا شیرگاه و و  گیلان  رشت – لوشان بار  ترافیکی  نیمه سنگین  حاکم است و سایر  محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

وی افزود : همچنین در حال حاضر در خروجی کلانشهرها و آزادراه های منتهی به تران بار ترافیکی پرحجم  و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی تاکید کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و  محور پونل به خلخال به علت بارش برف و همچنین محور بم – ایرانشهر به علت طوفان شن  و نیز  محور عشق آباد به تپه طاق  در استان خراسان جنوبی به دلیل بارش شدید و جاری شدن سیل  کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای قزوین، گیلان و مازندران / اردبیل برفی/ 6 محور مسدود است "به روز رسانی ساعت 12:00 "


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در تشریح  آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در استانهای قزوین محور قزوین – کرج ،البرز محور کرج – چالوس ، مازندران محور هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک و نارنجستان، محور چالوس – کرج از مرزن آباد تا دزبن و محور فیروزکوه از قائم شهر تا شیرگاه و و  گیلان  رشت – لوشان بار  ترافیکی  نیمه سنگین  حاکم است و سایر  محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در  اکثر محورهای بارش برف اعلام شده است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است وهمچنین در حال حاضر در اکثر محورهای استان گیلان ، آذربایجان شرقی محور جلفا  و مازندران محور سوادکوه بارش باران اعلام شده است و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا  تاکید کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و  محور پونل به خلخال به علت بارش برف و همچنین محور بم – ایرانشهر به علت طوفان شن  و نیز  محور عشق آباد به تپه طاق  در استان خراسان جنوبی به دلیل بارش شدید و جاری شدن سیل  کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882555555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

 بارش برف در گیلان / ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز "به روز رسانی ساعت 10:00 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در استان اردبیل ( اکثر محورهای ) بارش برف و در استان گیلان محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز در استان مازندران،  بارش باران اعلام شده است.
 
وی ادامه داد : همچنین در حال حاضر ترافیک در استان های البرز ، مرکزی، قزوین، مازندران  و تونل شماره یک و نارنجستان و محورهای چالوس و کرج  از مرزن آباد تا دیزین محور فیروز کوه از قائمشهر  تا شیرگاه نیمه سنگین و  لغزندگی معابر گزارش شده و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.
انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، برف ، گیلان ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.