مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: توطئه آمریکا برای حفظ هژمونی‌اش بر محور اقیانوس اطلس چیست؟/ اروپا و روسیه در این میان چه می‌کنند و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


توطئه آمریکا برای حفظ هژمونی‌اش بر محور اقیانوس اطلس چیست؟/ اروپا و روسیه در این میان چه می‌کنند؟



 یک تحلیگر اروپایی معتقد است ایالات متحده حاضر است برای حفظ هژمونی خود بر محور اقیانوس اطلس و بخاطر منافع خود، اروپا را به ورطه جنگ با روسیه بکشاند.









20 کشته و زخمی در تیراندازی در پایگاه ارتش آمریکا در تگزاس+ جزئیات حادثه

 به گزارش رسانه‌ها، در پی تیراندازی در پایگاه نظامی "فورت هود" در تگزاس چهار نفر از جمله فرد مهاجم که احتمالا دچار بيماری روحي و روانی بوده، کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند. این پایگاه همان جایی است که پنج سال پیش یک افسر آن ۱۳ نفر را با شلیک گلوله کشت.




مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 امروز از سرگرفته می‌شود/ جزییات راه حل جامع، محور مذاکرات خواهد بود

 دور تازه‌ای از مذاکرات جامع اتمی ایران و گروه ۱+۵ در سطح کارشناسی، امروز پنجشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۳ (سوم آوریل) در مقر سازمان ملل در وین، پایتخت اتریش آغاز می‌شود.



جان کری: مذاکره کنندگان اسرائيل ، آمريکا و فلسطين به پيشرفت‌هايي دست يافته‌اند

 وزیر امور خارجه آمریکا گفت مذاکرات شب گذشته بین مذاکره کنندگان آمریکا ، اسرائیل و فلسطین درباره کاهش برخی اختلاف ها که طی چند روز گذشته بوجود آمده ، پیشرفت هایی داشته است.



مقامات جديد اوکراين: حکومت يانوکوويچ مسئول تيراندازی تک تيراندازان هستند

مقامات جدید اوکراین پنجشنبه حکومت سابق طرفدار روس این کشور را مسبب تیراندازی تک تیراندازان در میدان استقلال کیف معرفی کردند.



درگيري لفظی در ديدار عريقات و ليونی رخ داد/عريقات: مقامات اسرائيلی را به عنوان جنايتکار جنگی تحت تعقيب قرار مي‌دهيم

شبکه تلویزیونی المیادین از درگیری لفظی بین صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین با تزیپی لیونی مذاکره کننده ارشد اسرائیل در دیدار امروز خبر داد.



آخرین توضیحات سران استراليا و مالزی درباره هواپيمای ناپديد شده

 نخست وزیران مالزی و استرالیا درباره عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی مالزی، نشست خبری مشترک برگزار کردند.




روسيه خواستار پاسخگويی ناتو درباره اقداماتش شد

 وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور خواهان پاسخگویی ناتو درباره فعالیت‌های این ائتلاف نظامی غربی در شرق اروپا است.




وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی: گفتگو تنها راه تشکيل کشور مستقل فلسطين است

 "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و رئیس هیئت مذاکره کننده این رژیم در گفتگوهای سازش با فلسطینیان اعلام کرد تصمیم تشکیلات خودگردان برای پیوستن به نهاد ها و آژانس های سازمان ملل متحد به منافع فلسطینیان آسیب خواهد رساند .




برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.