حسین سعدیپور درگفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:83 هزار و 215پیام شهروندان در سال 92به سامانه 137 شهرداری منطقه 12ارسال شده و نسبت به سال 91 با ارسال 83 هزار و 391 پیام، 17پیام کاهش یافته است. درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سالی که گذشت 17/92 درصد است که نسبت به سال 91 با درصد رضایتمندی 55/83 درصد با 9درصد افزایش رضایتمندی مواجه شده است.
وی ادامه داد:پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه 137 درسال 92 درنواحی شش گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 14 هزار و 594 پیام، ناحیه دو نه هزار و 71 پیام ناحیه سه 14 هزار و 227 پیام ناحیه چهار 14 هزار و 955 پیام ناحیه پنج ، 15 هزار و 988 پیام، ناحیه شش، 13 هزار و 398 پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 691 پیام، معاونت فنی وعمران 38 پیام، معاونت حمل و نقل ترافیک 243 پیام و اتوبوسرانی ده پیام است.
سعدیپور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سال 92 افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی شش گانه از رتبه نخست تاششم ناحیه چهار 93 درصد، ناحیه پنج 75/92 درصد ، ناحیه یک 18/92 درصد ، ناحیه سه 67/91 درصد ، ناحیه شش 62/91 درصد و ناحیه دو 54/91 درصد است.
وی خاطر نشان کرد:فراوانی پیامهای ارسالی شهروندان در سال 92 به سامانه 137 شامل نظافت معابر، لکهگیری آسفالت، نصب مخزن زباله، جمع آوری زباله، سر شاخه و ضایعات است./
انتهای پیام/