مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تاکنون بالغ بر 69 هزار مسافر از خدمات 23 چادر ایمنی و سلامت مسقر در ورودی ها و خروجیهای شهرهای استان برخوردار شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،خدابنده لو گفت:  در ایام نوروز یک هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر کردستان در قالب ۳۷۰ نفر روز، به مسافرین خدمات ارائه کرده اند.
وی افزود: در کنار اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، به منظور میزبانی از مسافران نوروزی اقداماتی چون برپایی خیمه های نماز، برپایی چادرهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ایستگاه های اطلاع رسانی و آموزش و ایجاد فضاهای دوستدار کودک صورت گرفته است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه  9 پایگاه ثابت و شش تیم سیار امداد جاده ای تا پایان 15 فروردین ماه جاری در جاده های استان کردستان فعالیت خواهند کرد گفت:تاکنون بیش از 263 هزار و 409 نسخه بروشور و بسته های امدادی و راهنمایی در اختیار مسافران قرار داده شده است.
خدابنده لو افزود : تاکنون بیش از 200 هزار خودرو به پایگاه های مستقر جمعیت هلال احمر مراجعه کرده اند و از این خدمات بهره مند شده اند.
وی با اشاره به اینکه  تا کنون کنترل فشارخون و تست قندخون بالغ بر سه هزار و 250 نفر از مسافرین نوروزی در ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر کردستان به صورت رایگان صورت گرفته است اضافه کرد:هشت هزارو 191 نفر به خیمه نماز و بالغ بر یک هزار و 759 نفر به چادرهای دوستدار کودک در کنار پست های هلال احمر در نوروز امسال مراجعه کرده اند./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.