مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش دو برابری اتوبوسهای درون شهری تا پایان برنامه 5 ساله توسعه خبر داد.

مسعود رنجبریان درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به افزایش طول خطوط تندرو به 202 کیلومتر دربرنامه 5 سال توسعه شهر تهران به افزایش 2 خط BRT در این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این امر زمینه جابجایی بیشتر مسافران را فراهم خواهد ساخت.
 
وی تعداد اتوبوسهای موجود درناوگان حمل ونقل عمومی را شش هزار و 550 اتوبوس عنوان نمود و افزود: این رقم تا سال 1404 به 9 هزار اتوبوس افزایش خواهد یافت.
 
*تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به 500 اتوبوس برقی تا سال 1404
 
مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ورود اتوبوسهای برقی به خطوط اتوبوسرانی تهران را یکی دیگر از سیاستهای شهرداری تهران در 5 سال آینده دانست و افزود: تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به 500 دستگاه اتوبوس برقی از جمله سیاستهای شهرداری تهران در جهت کاهش آلایندگی هوا است که به تدریج در این 5 سال عملی می‌شود.

رنجبربان در پایان با عنوان راه‌اندازی 2 تا 4 خط برقی درطول 5 سال آینده خاطر نشان کرد: احتمال افتتاح خطوط برقی رد سال 93 بسیار ناچیز است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: افزایش ، برابری ، اتوبوس ، درون ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار