مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و به دنبال بارش برف و کولاک شدید، امدادگران جمعیت هلال احمر 1200 نفر از حادثه‌دیدگان را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بهرام غیبی افزود: در این مدت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مختلف به ویژه کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور موفق شدیم بیش از یک‌هزار و 161 نفر از مسافران و گردشگران را اسکان اضطراری داده و در پایگاه‌های بین راهی در خدمت آنها باشیم.

وی گفت: 460 نفر از نجات‌گران ما و همچنین پرسنل تخصصی در این مدت به حالت آماده‌باش درآمده و در قالب 45 تیم عملیاتی با 45 دستگاه آمبولانس و ست نجات به کمک در راه‌ماندگان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل تعداد مصدومان این حوادث را 16 نفر اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و 500 تخته پتو، 1500 قوطی کنسرو بیش از 3 هزار قرص نان بین در راه‌ماندگان توزیع کرده است.

غیبی گفت: ما با افزایش دو برابری نیرو و امکاناتمان در 20 پایگاه بین جاده‌ای تلاش می‌کنیم تا به در راه‌ماندگان و حادثه‌دیدگان احتمالی به دنبال بارش سنگین برف در شهرهای مختلف به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور حیران و صائین خدمات‌رسانی کرده و در خدمت آنها باشیم/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، نجات ، حادثه ، دیدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.