نمایشگاهی که فضای هنری آن در شأن استاد "پتگر" نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران،‌ در نیمه دوم سال 92 نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه آثار"جعفر پتگر" در موسسه فرهنگی، هنری صبا برگزار شد.

در این نمایشگاه آثار استاد جعفر "پتگر" در قالب مجموعه‌ای به نمایش گذاشته شد که دربرگیرنده بیش از 150 اثر از تابلوهای این هنرمند فقید بود.

آثار "پتگر" به نوعی برای اولین بار در مجموعه‌ای بزرگ هنری به نمایش گذاشته شد تا مددی برای تلاش‌های وی و نگاه عمیقی که در پرداختن به هر موضوعی داشت به همگان بار دیگر معرفی شود.

در بین آثار به نمایش گذاشته شده اثری با عنوان رفوگر قالی چشم‌نوازی می‌کرد که البته با ظرافت‌هایی که در آن وجود داشت چشم‌ها را خیره می‌کرد.

**آبرنگ‌های "پتگر" نشان از استعداد نهفته وی داشت

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار آبرنگ "پتگر" به نمایش گذاشته شد که نشان‌دهنده ذوق هنری این هنرمند در آغاز فعالیتش بود. در پی برگزاری نمایشگاه "پتگر" کتابی نفیس نیز از آثار پتگر با عنوان "جعفر پتگر" رونمایی شد.

**صبایی بی‌صفا از لطف به استاد بزرگ نقاشی ایران

از حاشیه‌های این نمایشگاه نمایش آثار این هنرمند در موسسه فرهنگی-هنری صبا بود که به گفته‌ی بسیاری از هنرمندان و منتقدان در شأن این هنرمند شهیر تجسمی ایران نبود.

البته با برگزاری این نمایشگاه در صبا، به یمن نمایش آثار این هنرمند ، این مرکز هنری روزهای شلوغی را تا مدتی تجربه کرد.

نمایشگاه آثار پتگر بیش از سه هفته در موسسه فرهنگی-هنری صبا ادامه داشت و در طول این مدت بازدیدکنندگان بسیاری به این موسسه مراجعه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار