مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشرف بیش از 5 میلیون زائر به امامزادگان و بقاع متبرکه این استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه وقف جدید در استان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد غرفه‌های مشاوره وقف موجب تشویق مردم ولایتمدار مازندران به ثبت وقف‌های جدید در سال جاری شد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با هدف پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در 250 بقعه متبرکه مازندران اجرایی می‌شود، بیان داشت: برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد غرفه‌های مذهبی و مشاوره وقف در تبلیغ و ترویج وقف اثرگذار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین توریست از کشور یمن و از کشورهای آسیای میانه به زیارت امامزادگان مازندران تشرف یافتند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حال انجام شدن است، اذعان داشت: بیشتر فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان از امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری بازدید کردند.

علیزاده از تشرف بیش از 5 میلیون زائر به امامزادگان و بقاع متبرکه این استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون خبر داد./س

برچسب ها: بقاع ، متبرکه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.