جانشين فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: با توجه به وجود بسياري از مناطق خوش آب و هوا در استان کرمان و حضور مردم در روز طبيعت در اين مناطق ، در برخی از محورها ، محدوديت ترافيكي اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سرهنگ عبدالرضا ناظري با اشاره به طرح ويژه پليس راه فرماندهي انتظامي استان كرمان در روز طبيعت گفت: با تدابير فرماندهي انتظامي استان كرمان ،پليس راه استان در روز13 فروردين به منظور حفظ سلامتي مسافران و رانندگان در سفر ، طرح ويژه ترافيكي را به مرحله اجرا می گذارد.

وي افزود: در اين طرح واحد هاي انتظامي، پليس راهور و يگان هاي تكاوري و گشت هاي هوايي ، پليس راه را در ايجاد امنيت ترافيكي ياري می کنند.

سرهنگ ناظری خاطرنشان کرد: محور انار ـ شهربابك ـ سيرجان به سمت بندرعباس و برعكس، سيرجانـ بافت و برعكس ، جيرفت ـ بندرعباس و برعكس ، بم ـ دهبكري و برعكس ، جيرفت ـ دلفارد و برعكس ، ساردوئيه ـ راين و برعكس ، كرمان ـ شهداد(سيرچ و نهبندان) و برعكس ، كرمان ـ كوهپايه و برعكس ، كرمان ـ راور به سمت ديهوك و برعكس محورهايي هستند كه شامل این طرح مي شوند.

وی تصریح کرد: تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 صبح تا 24 روزهاي 12، 13، 14و 15 فروردين 93 در اين محورها ممنوع مي باشد.

سرهنگ ناظری تأکید كرد:حمل مسافر در قسمت بار وانت بارها ، كاميونت و كاميون های باربري برابر مقررات ممنوع است و جريمه اي براي راننده به همراه خواهد داشت ، ضمن اينکه تا پياده شدن مسافران از ادامه حرکت اين خودروها ممانعت می شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان كرمان از رانندگان خواست: در روز آخر تعطيلات نوروز ، صبر و حوصله ، رعايت قوانين و همكاري با پليس را در اولويت سفر خود قرار دهند و با اجتناب از سرعت و سبقت هاي حادثه ساز ، سفر خوبي را به يادگار گذارند./س


برچسب ها: محدودیت ، ترافیکی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.