رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توجه به شدت بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان مردم از سفرهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهیار رستگار  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در گیلان سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی با بیان اینکه عصر امروز محور آستارا به اردبیل به دلیل بارش برف و کولاک مسدود بود و به همین دلیل مسافران را برگشت دادیم، گفت: با وجود بازگشایی دوباره مسیر مذکور اما بارش برف همچنان ادامه دارد و اکنون محور اسالم به خلخال نیز پوشیده از برف است.

فرمانده پلیس راه گیلان از مسافران و گردشگران گیلان خواست امشب از سفر به محورهای مذکور خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در محورهای غربی گیلان بارش برف ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رستگار با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی گیلان اجتناب کنند، یادآور شد: اگر ضرورتی برای این سفرها ایجاد شد حتماً با زنجیر چرخ حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت قوانین رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و متذکر شد: از رانندگان می‌خواهیم با صبر و حوصله رانندگی کنند.

ا‌نتهای پیام/م
برچسب ها: رشت ، کوهستانی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.