مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تمام نیاز امسال کشور به واکسن هپاتیت را، با تولید داخل برطرف کردیم، تمدید مهلت ثبت‌ نام در چهارمین مسابقه ملی فناوری‌ نانو، اگر عضلات قدرتمند می‌خواهید این کره را آزمایش کنید و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


تمام نیاز امسال کشور به واکسن هپاتیت را، با تولید داخل برطرف کردیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/1/9/2135133_762.jpg

با این که سال گذشته برای تأمین نیاز کشور به واکسن هپاتیت درصدی از آن را از طریق واردات تأمین کردیم اما امسال کلیه نیازها را با تولید داخل پاسخگو بودیم.

تمدید مهلت ثبت‌ نام در چهارمین مسابقه ملی فناوری‌ نانو

مهلت ثبت‌نام در چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو تا تاریخ 31 فروردین ماه 1393 تمدید شد، گفتنی است این تاریخ به هیچ نحو تمدید مجدد ‏نخواهد شد.

اگر عضلات قدرتمند می‌خواهید این کره را آزمایش کنید

خوراکی طبیعی برای داشتن عضلات آهنین با این خوراکی در وعده صحبانه قهرمان زیبایی اندام شوید پزشکان خواص منحصر به فردی در برخی خوراکی‌های طبیعی کشف کرده‌اند که می‌تواند سبب زیبایی، قدرت و سلامت در انسان‌ها شود.

با این لباس غواصی زیر دریایی‌ها باز نشسته می‌شوند+ عکس

دانشمندان برای کمک به غواصان برای ایمنی بیشتر در عمق آب یک لباس منحصر به فرد برای آن‌ها طراحی کرده‌اند که شباهت‌های ویژه‌ای به لباس فضا نوردان دارد.

با این گل زیبایی را به دستانتان‌ باز گردانید

در طبیعت درمان‌های فراوانی برای رفع بیماری‌ها وجود دارد،که این درمان‌ها در کنار بی‌خطر بودن می‌توانند زیبایی و سلامت را به بدن باز گردانند.

سفر مجازی به شهر "اصفهان" + تصاوير سه بعدی
اگر مي خواهيد به صورت مجازي اماكن سياحتي اصفهان را مشاهده كنيد با اورژانس IT همراه باشيد.

ساخت نانو حامل های دارویی به کمک ذرات طلا

پژوهشگران ایرانی خواص نانومیله‌های طلا را به عنوان حامل رادیوداروها مورد ارزیابی قرار دادند. این نانومیله‌ها که دارای پوشش پلیمری هستند و با ایزوتوپ ید نشاندار شده‌اند، در مقابل سیستم دفاعی بدن مقاوم بوده و تا مدت زمان زیادی در جریان خون باقی خواهند ماند.

طراحی و ساخت عایق صوتی حرارتی با کاربرد ساختمانی
پژوهشگران پژوهشکده سما قم برای نخستین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت عایق صوتی حرارتی با کاربرد ساختمانی با استفاده از پر مرغ ضایعاتی شدند.

اعلام آمادگی 47 درمانگاه شبانه‌روزی برای مسافران نوروزی

بنا به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، 15 بیمارستان ارائه دهنده خدمات در ایام عید که شامل 10 بیمارستان دولتی و 5 بیمارستان خصوصی است اعلام آمادگی کرده‌اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار