بنا به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، 15 بیمارستان ارائه دهنده خدمات در ایام عید که شامل 10 بیمارستان دولتی و 5 بیمارستان خصوصی است اعلام آمادگی کرده‌اند.

دکتر فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل،در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌های اورژانسی و پایگاه امداد و جاده‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های استان اردبیل در این ایام اعلام آمادگی کرده‌اند و آماده ارائه خدمات به تمامی مسافرین این استان هستند.

وی تصریح کرد: 15 بیمارستان در خصوص ارائه خدمات در ایام عید اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد 10 بیمارستان دولتی و 5 بیمارستان خصوصی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از اعلام آمادگی 47 درمانگاه شبانه روزی در این استان خبر داد و گفت: در این راستا، 47 درمانگاه شبانه‌روزی که از این تعداد 18 درمانگاه دولتی و 30 درمانگاه خصوصی و همچنین تعداد 25 داروخانه شبانه‌روزی که از این تعداد 9 داروخانه دولتی و 16 داروخانه خصوصی آماده خدمت‌رسانی به مسافرین این استان هستند.

پورفرضی، با اشاره به اینکه در این خصوص 39 پایگاه شهری و جاده‌ای و 4 پایگاه سلامت نوروزی مستقر خواهند شد، اظهار داشت:‌ این تعداد پایگاه شهری و جاده‌ای در ورودی شهر استان اردبیل مستقر خواهند شد، همچنین در این راستا، با هماهنگی سازمان نظام پزشکی، 25 درصد مطب‌ها آماده ارائه خدمت رسانی خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار