مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: تولد گروهی تروریستی که آن را به دولت بشار منتصب می‌کردند/ دوئل فرزندان الظواهری در سوریه، دلایل توقیف روزنامه‌های شرق، اعتماد ملی، مغرب، بهار و آسمان + بریده‌های روزنامه /آیا خورشید تریبون جدید جریان اصلاحات می‌شود؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تولد گروهی تروریستی که آن را به دولت بشار منتصب می‌کردند/ دوئل فرزندان الظواهری در سوریه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/18/2086744_848.jpg
به نظر می‌رسد درگیری‌های داخلی عناصر تکفیری وابسته به القاعده در منطقه، پایانی نداشته و با توجه به پسروی‌های عمده این گروهک‌ها در مقابل ارتش سوریه، بعید نیست تا چند وقت دیگر، علیه یکدیگر و حامیانشان نیز اعلام جنگ کنند.

دلایل توقیف روزنامه‌های شرق، اعتماد ملی، مغرب، بهار و آسمان + بریده‌های روزنامه /آیا خورشید تریبون جدید جریان اصلاحات می‌شود؟
نگاهی به فعالیت رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب در جریان اصلاحات و تلاش‌های اخیر برخی از چهره‌های تندروی این جریان مبنی بر بازگشایی مجدد انجمن منحله روزنامه نگاران حاکی از فعالیت آنان جهت القای برخی تفکرات خاص است.

درخواست از هاشمی برای مذاکره با عربستان/جدال بر سر کرسی‌های قوه مقننه/ راز بادبادک‌های سبز در 16 آذر 88

درخواست از هاشمی برای مذاکره با عربستان، جدال بر سر کرسی‌های قوه مقننه، پیشقدمی جبهه پیروان در ائتلاف اصولگرایان، مدیر عامل جدید بنیاد باران، راز بادبادک‌های سبز در 16 آذر 88 و... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در آذر ماه سال 1392 بود.

بررسی وضعیت ارائه خدمات تلفن ثابت در کشور

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وضعیت ارائه خدمات تلفن ثابت در کشور را مورد بررسی قرار داد.

رویکرد دولت یازدهم به مجلس
برقراری تعامل مشترک میان دولت و مجلس به عنوان دو قوه مهم کشور از ضروری‌ترین نکاتی است که به طورحتم در پیشبرد اهداف کلان کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاثیر‎گذار خواهد بود.

کشورهای عرب منطقه بشنوند؛ رژیم صهیونیستی تا حد امکان اعراب را خواهد کشت

مصاحبه "کسینجر" عمق سیاست‌های آمریکا را در قبال دنیا به ویژه خاورمیانه نشان می‌دهد بنابراین دلیل رفتارهای متناقص این کشور و اعمال تحریم‌‌ها را از جمله این سیاست‌های فاش شده در این مصاحبه است.

جزئيات حقوقی ورشکستگی به "تقصير" از ديدگاه قانون جديد مجازات اسلامی

يک وکيل دادگستری گفت: مجازات بزه ورشکستگي به تقصير در حال حاضر حبس تعزیری از شش ماه تا دو سال می‌باشد که بر حسب ماده ۱۱۱ لایحه اصلاح قانون تجارت، مجازات تبعی نیز براي اين بزه، پیش‌بيني کرده است.

اجرای اقتصاد مقاومتی نباید محدود به شعار و برگزاری همایش‌ شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه استفاده از تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف برای تحقق اقتصاد مقاومتی از نکاتی بوده که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند، تصریح‌کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی نباید محدود به شعار و برگزاری همایش‌ شود.

ورود جدی امام(ره) به حوزه در سن بیست سالگی/ تالیف کتب نفیس و گرانقدر قبل از سی سالگی

شگفتا که امام(ره) تقریبا در سن بیست سالگی به طور جدی وارد حوزه شده و در سن بیست و هفت سالگی به آنجا رسیده است که علاوه بر فهم این متن و شرح توانسته است آن را چنان نقد کند که بزرگان علم عرفان در عصر حاضر، شیفته آن باشند.

تصاویری از حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری

از حادثه هولناک آتش‌سوزی در ساختمان شماره 117 خیابان جمهوری و مرگ دلخراش دو زن کارگر در این ماجرا ماه‌ها می‌گذرد، حادثه‌ای که واکنش‌های مختلف و گسترده مردم، رسانه‌ها، مسئولان و حتی رئیس جمهوری را به دنبال داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار