به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شماره تلفن 2847 به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرسwww.hoteldaran.com ارسال کنند.
حمزه زاده در رابطه با سایر خدمات پورتال جامعه هتلداران گفت: معرفی و ارائه اطلاعات مراکز اقامتی، جاذبه ها، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مسیرهای گردشگری تمام کشور به تفکیک استان در این پورتال برای استفاده هموطنان در تمام ایام قرار گرفته است.
وی همچنین در رابطه با نحوه نظارت بر قیمت ها و خدمات جامعه هتلداران بر عملکرد اعضای این جامعه بیان کرد: قیمت هتل ها همان قیمت سال گذشته است و افزایش نیافته بر همین اساس، نظارت جامعه هتلداران در مرکز از طریق دفتر مرکزی جامعه هتلداران ودر استان ها از طریق اتحادیه های هتلداران انجام می شود.
انتهای پیام/
۱/ سوئیت طراحی شده برای ۶ نفر دقیقا شبیه سربازخانه ها تخت ها به فاصله ۱۴ سانت .
۲/ فقط یک سرویس بهداشتی مشترک با حمام داره برای ۶ نفر
۳/ هیچ میزی و صندلی در اتاق برای سرو چای و نشستن نداره .
۴/ پاسخ دهی پذیرش به مشکلات بسیار افتضاح
۵/ سرویس بهداشتی در لابی هتل فقط یکی که باید تو صف باشید تا نوبتتان برسد .
۶/ سرویس دهی صبحانه بسیار افتضاح
۷/ دوری هتل از مرکز شهر در واقع کاملا خارج شهره
تنها نکته مثبت این هتل فضای بیرون از هتل هست که خوب است
لطفا کسی که لیاقت این مکان ها رو ندارد استخدام نفرمایید. واقعا آدم ... هستند
از هتل جیزرو قشم شکایت دارم .برخورد بسیار نامناسب مدیریت (سرکار خانم نیکو نامی )فاصله تا دریا بیابان برهوتی هست حدود بیست دقیقه که اصلا مسافر با دیدن عکسها متوجه این موقعیت نمیشه و یک خانم قطعا تنهایی میترسه برای دیدن طلوع و غروب خورشید به ساحل بره و نمی تونن با وجود هزینه کردن برای یک هتل ساحلی از این موقعیت لذت ببره .مسیری طراحی نشده برای حس امنیت مسافر .
سرو صبحانه افتضاح به شکل هتلهای پنج ستاره سلف سرویس نیست .امکانات رفاهی صفر.آب حمام قطع شد و شبمون خراب شد وقتی شکایت کردیم سرکار خانم که تا ده صبح خواب تشریف داشتندبه جای عذرخواهی و دلجویی و جبران خسارت بهمون ناسزا گفتند .
چطور از نتیجه پیگیری مطلع بشیم ؟
افتضاح ترين هتلي كه رفتم هتل بابا طاهر بود مديريت بسيار ضعيف ،شبي ٨٥٠هزار تومان براي تخت يه نفره ميگيرن ،از شب ٩:٣٠وارد هتل شدم كولر نداشت تا دو شب هر كار كار دم مسول پذيرش ميگه من هيچ مسوليتي ندارم و اصلا رسيدگي نكردند
هر كار كردم پولم پس ندادن ساعت دو شب از شدت گرما مجبور شدم برم هتل ديگه
لطفا رزرو نكنيد
سلام ، اردیبهشت ماه جاری ، دو شب در هتل پنج ستاره کادوس رشت اقامت داشتیم ، از استخر ، جیم ، آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، زمین ورزشی ، فضای ورزشی و ………….که تعریف مشخص هتل های پنج ستاره داخلی هست ، خبری نبود و به دروغ اذعان می کرد مدیر داخلی که در دست تعمیرر هست ……..کل فضا ها اختصاص دادند به رستوران و … از این دست جهت درآمد زایی ……کی به چنین هتلی که فقط یک لابی شیک داره پنج ستاره داده .. اطاق های دو نفره ای که سه تا تخت گذاشتند و سرویس بهداشتیش در حد یک مسافرخونه
در اطاق دو تخته نهایتا سه ستاره ، هزینه یک اطاق سه تخته پنج ستاره را پرداخت کردیم ، که در هوای بارونی بجز لابی ، پناهی برای سرگرم شدن وجود نداشت.
حتی یک آب معدنی کوچک هم بهم ندادند خلاصه کثیف ترین هتلی هست که من تا به حال دیدم لطفا ازتون خواهش میکنم رسیدگی بفرماید ممنون
همون اول متوجه شدم که ملافه های چروک و کثیف پر مو بعد از مسافر قبلی تعویض نشده بود که با انکار شدید مسئول هتل مواجه شدم
مبل داخل اتاق پاره ' یخچال قدیمی که درش قیژ قیژ میکرد و کشو یخچال کپک سیاه داشت
سرمیز صبحانه هنوز در حال نوشیدن چای بودیم گارسن امده سرمیز و بلافاصله بعد جمله تمام کردین صبحانه رو از جلو همسر و دخترم جمع کردوما
هتل داد یزد رفتم ولی در برخورد پرسنل و پذیرش در حد مسافرخونه هم نبود و در اخر هم خیلی شیک ومجلسی کلاه سرمون گذاشتن بابت اتاق وتخفیف واینا.... و از اونجای که میدونستن حتی با پیگیری و شکایت هم هیچ خبری نیست انگار خیالشون نبود متاسفانه
من دراین سفرم به هتل قایم کیش رفتم.سینک دستشویی شل بود و دورش کنده شده بود.موقع تحویل اتاق اومدیم پایین که زنگ زدن به رسپشن که سینک افتاده و شکسته.نمیدونم کی بهش فشار داده اماتاما بودیم سالم بود.اینقدر شل بود که افتاده و البته مسلما خودشون محکم نبستن اما از ما 800هزارتومان پول زور گرفتن.اخه مگه ما اویزونش شدیم که افتاده این خسارت تقصیرمانبود اما پولشو از ماگرفتن.واقعا شاکی هستیم
من در هتل هما تهران اقامت دارم و در تاریخ ششم دی مراجعه کردم برای پارو ماشین درب پارکینگ بسته بود و با برخورد به شدت بد مدیر شب آقای مشایخی مواجه شدم که گفت من بچه فلاح هستم واقعا جای تاسف دارد
اینم دزدی هتل داران!