وزير کشور در جمع فرماندهان نظامي استان خراسان شمالي با اشاره به اينکه امنيت در حوزه هاي اجتماعي و اقتصادي کشور قابل قبول است، گفت: آرامش، ثبات و امنیت کشور مان نتيجه زحمات نيروهاي امنيتي است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دکتر "رحماني فضلي" در جمع فرماندهان انتظامي استان خراسان شمالي گفت: با نگاهي به آسيب ها، آشوب هاي اجتماعي، قتل و عمليات هاي انتحاري در کشورهاي همسايه و منطقه مي توان به امنيت بالا در جمهوري اسلامي ايران پي برد. 

وي با اشاره به اينکه محور اين آشوب ها و درگيري ها در منطقه، آمريکايي ها هستند ، افزود: آنها قصد دارند تئوري اسلام هراسي را به عنوان يک اصل به ملت ها بقبولانند.  
وزير کشور در ادامه تصريح کرد: دشمنان با استفاده از فرقه هاي به ظاهر مسلمان همچون تکفيري ها، سلفي ها و وهابي ها مي خواهند تصويري نامطلوب از ايران را در رسانه ها به نمايش بگذارند.  
"رحماني فضلي" همچنين بيان داشت: در اوج درگيري ها مي بينيم کشور عزيزمان ايران ، ابراهيم وار در گلستان است که اين شرايط را مديون رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) و سپس نيروهاي انتظامي و نظامي که شبانه روز تلاش مي کنند، هستيم. 

رئيس شوراي امنيت کشور با اشاره به اينکه موقعيت جغرافيايي ما به خاطر توپوگرافي مرزي ، موقعيتي امن نيست، خاطرنشان کرد: با همه اين مشکلات ، کشور ما کشوري با ثبات ، آرام و با امنيت است که نتيجه زحمات نيروهاي امنيتي مي باشد. 

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه امسال نسبت به سال هاي گذشته، کشفيات موادمخدر به دليل کنترل بيشتر، بسيار زياد بود، گفت: در سال 92بيش از 70 درصد درگيري با قاچاقچيان در نقطه صفر مرزي بوقوع پيوست اما در گذشته اين در گيري ها در خاک کشور بود.
 
"رحماني فضلي" ثبات بيشتر در مناطق مرزي کشور و جلوگيري از ورود موادمخدر به ايران را نتيجه زحمات بي وقفه ماموران نيروي انتظامي دانست. 

وي با اشاره به اينکه نزاع ها ، درگيري ها و ناهنجاري ها در حوزه هاي اجتماعي بسيار پايين است ، تصريح کرد: نگاه ما بر اين است که در کشور اسلامي مان حتي کمترين آمار جرائم هم نبايد وجود داشته باشد. 

وزير کشور در پايان خاطرنشان کرد: برقراري امنيت اقتصادي در کشور قابل قبول است البته بخشي از آن در اختيار نيروي انتظامي نيست بلکه دستگاه هاي کنترلي و حراستي نيز اين امنيت را در اختيار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، حوزه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار