استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از ستاد اسكان مسافران نوروزي گفت: نحوه خدمات رساني به مسافران و گردشگران ورودي به این استان مطلوب است.

قاسم سليماني افزود: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، شهرداري ها، اورژانس، پايگاه هاي امداد رساني هلال احمر و ساير دستگاه هاي خدمات رسان اقدامات مناسبي را براي راهنمايي و اسكان مسافران نوروزي در استان چهارمحال و بختياري انجام داده اند.
وي اظهار داشت: ورود مسافران بيشتر به استان چهارمحال و بختياري علاوه بر معرفي بيشتر استان در سطح ملي و جهاني، باعث رونق اقتصادي نيز مي شود.
سليماني، مردم استان چهارمحال و بختياري را بسيار مهمان نواز اعلام کرد و گفت: در زمينه خدمات رساني هر چه بهتر به مسافران نوروزي بايستي تمامي مردم و مسئولان با يكديگر همكاري و تعامل لازم را داشته باشند.
لازم به ذکر است؛ از ابتداي تعطیلات نوروز تاكنون ۶۸ هزار و ۱۰۹ نفر شب در هتل ها، مسافرخانه ها، مراكز اقامتي، مدارس و مجتمع هاي رفاهي وابسته به آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري اسكان يافته اند که در اين مدت ۱۷۲ هزار و ۸۹۷ تن نيز از مكان هاي تاريخي و فرهنگي، موزه ها و تفرجگاه هاي تاريخي استان چهارمحال و بختياري ديدن كردند./س
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.