محصولات بلک بری گرچه فروش چندانی در بازار اسمارت‌فون‎ها ندارند، اما از نظر امنیتی به دیوایس‌های شماره یک دنیا تبدیل شده اند به طوری که در اختیار اکثر سران کشورهای دنیای قرار دارند، اما گویا اوباما رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد تا بلک بری خود را با یک دستگاه سامسونگ عوض کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، همان گونه که گفته شد محصولات بلک بری مدت هاست به عنوان انتخاب شماره ی یک سیاست مداران و سران کشورهای مختلف به عنوان یک تلفن همراه امن به شمار می رود، اما اخیرا اخباری مبنی بر تست محصولات ال جی و سامسونگ توسط کاخ سفید منتشر شده است که قرار است در فعالیت های داخلی این مجموعه از انها استفاده شود.


وال استریت ژورنال گزارش داده است،  که تیم تکنولوژی و ارتباطی کاخ سفید که مسئولیت ارتباطی رئیس جمهور آمریکا رابر عهده دارد،در حال بررسی گزینه های جایگزین بلک بری است، تغییراتی که در نهایت به دلیل استفاده ی کمپانی کره ای از سیستم امنیتی KNOX درمحصولاتش ممکن است به نفع سامسونگ تمام شود و از این پس یک اسمارت فون سامسونگی به عنوان تلفن همراه رئیس جمهور آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد.

جالب است بدانید که محصولات بلک بری در حدود 10 سال، وظیفه برقراری ارتباطی امن برای روسای رده بالای کاخ سفید را بر عهده داشته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار