بحران اقتصادي شيوه زندگي مردم ايتاليا را تغيير داده است، مردم براي تهيه مواد غذايي و مراجعه به پزشک و درمان بيماري‌هاي خود نيز صرفه جويي مي‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي آنلاين نيوز، 30 هزار کودک فقير در پايتخت ايتاليا زندگي کرده و خانوارهاي ايتاليايي به علت بحران اقتصادي، براي درمان بيماري‌هاي خود به مراکز اهداي دارو مراجعه مي‌کنند.

بر اساس انتشار سومين گزارش درباره فقر در "رم" پايتخت "ايتاليا" و در استان "لاتسيو"، 30 هزار کودک در رم و 37 هزار کودک در استان "لاتسيو"، ‌يعني 8.9 درصد از کل کودکان اين استان در فقر مطلق به سرمي‌برند.

بر اساس اين گزارش، ‌بحران اقتصادي حتي عادت‌ها و شيوه زندگي مردم ايتاليا را تغيير داده است، مردم براي تهيه مواد غذايي و مراجعه به پزشک و درمان بيماري‌هاي خود نيز صرفه جويي مي‌کنند.

توزيع مواد غذايي در موسسه‌هاي خيريه و حتي توزيع دارو ميان افراد نيازمند ايتاليايي افزايش يافته است.

در سال 2013 ميلادي تعداد شهرونداني که درخواست دريافت غذاي تهيه شده توسط شهرداري را داشته اند، از 13 تا 15 هزار به 16 تا 20 هزار شهروند افزايش يافته است.

پديده فقر در استان "لاتسيو" بيش از ديگر استان‌هاي ايتاليا گسترش يافته است. اين پديده، بيش از همه در نزد خانوارهاي پرجمعيت قابل مشاهده است.

براي خيلي از شهروندان ايتاليايي، فقر بهداشتي يک مشکل جدي بوده و داروهاي اهدايي، تنها منبع براي خانوارها براي درمان بيماري هاي خود بوده‌اند.

توزيع دارو ميان افراد نيازمند ايتاليايي در مقايسه با هفت سال پيش،‌ به ميزان 241 درصد افزايش يافته است. در سال 2013 ميلادي حدود 680 هزار نفر از شهروندان ايتاليايي از داروهاي اهدايي استفاده کرده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فقر ، ایتالیا ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار