سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، راهبرد کیفی سازی خدمات و بهبود کیفیت خدمات به گردشگران داخلی خارجی را در سال جاری پیگیری می کند.

بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، در دیدار از روند ارائه خدمت به گردشگران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری، در مجموعه تاریخی و فرهنگی چالش تر در شهرکرد، گفت: لازم است با هماهنگی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر در استان ها، مشکلات بخش گردشگری کاهش یابد.
محمود گرامی، با اشاره به بازدیدهای انجام شده از فعالیت های ستاد خدمات سفر استان های قم، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، افزود: مسئولان ستادهای خدمات سفر در استان های کشور می توانند با هم افزایی، روند جذب و ماندگاری گردشگران را افزایش دهند.
وی، با تجلیل از همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر در استان ها به ویژه جمعیت هلال احمر، بر لزوم تغییر نگاه مسئولان به اقتصاد گردشگری تاکید کرد.
گرامی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن توانمندیهای فراوان در بخش گردشگری به ویژه اکوتوریسم می تواند از یک استان عبوری به استان هدف گردشگری داخلی و بین المللی تبدیل شود.
بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در بازدید های انجام شده، عملکرد هتل ها، مراکز ارائه خدمت به گردشگران و مراکز اقامتی وابسته به دستگاه های اجرایی مطلوب ارزیابی می شود./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.