شهردارمنطقه 18 ازستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران و ایستگاه های منتخب گردشگری بازدید کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران https://www.yjc.ir/fa/services/5 وحید نوروزی شهردار منطقه 18 تهران درجریان این بازدید سه ساعتی که عساری معاون امورشهری و فضای سبز منطقه نیز ایشان را همراهی می کرد از پایگاه منتخب گردشگری پایتخت واقع در بوستان شقایق منطقه 18بازدید وپس ازدقایقی دیداروگفتگو با متولیان امر،درجریان مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده به مسافرین نوروزی قرار گرفت.
 
همچنین نوروزی درپایگاه مرکزی پیشگیری ومدیریت بحران این بخش ازپایتخت نیزحضور یافت و ازچادرهای تعبیه شده برای اسکان مسافرین نوروزی بازدید به عمل آورد.
 
وی پس از این بازدید با حضور در ساختمان ستاد مرکزی گردشگری شهرداری تهران و بازدید ازبخشهای مختلف این مرکز بازدید کرد.

وی در این دیدار همچنین دقایقی با مسوولان ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران به گفتگو نشست و ضمن قدردانی از تلاش های ستاد در زمینه گردشگری و تهرانگردی نوروزی در طول تعطیلات سال 1393 در گفتگو با حمید رضا بتو، قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و همچنین روسای کمیته های ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران ظرفیت های منطقه 18 شهرداری تهران برای گردشگری نوروزی را تشریح کرد و اقدامات شهرداری منطقه 18 در آستانه نوروز و در طول تعطیلات نوروزی برای رفاه حال شهروندان و گردشگران نوروزی را برشمرد.
 
وحید نوروزی اولین شهردار مناطق تهران بود که با حضور در ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران مستقیما در جریان نحوه خدمات رسانی ستاد به گردشگران نوروزی و شهروندان تهرانی در طول تعطیلات نوروز قرار گرفت.
 
گفتنی است، نوروزی پس از این دیدار ، ازطریق برقراری تماس تلفنی باسامانه 137،درجریان نحوه خدمات دهی به گردشگران و مسافرین نوروزی قرار گرفت و همچنبین نکاتی را در زمینه امکانات گردشگری و همچنین تسهیلات اسکان نوروزی شهرداری منطقه 18 تهران گوشزد کرد.
 
نوروزی همچنین در پایان این دیدار دست نوشته ای به رسم یادگاری در تجلیل و قدردانی از تلاش های ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران در این ستاد به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، شهردار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.