مجموعه تلویزیونی" شهر دقیانوس" در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای فرانسوی شبکه سحر به اتمام رسیده و آماده پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛ مجموعه تلویزیونی"شهر دقیانوس" به سرپرستی زیرنویس کبری ملیحی برای مخاطبان سیمای فرانسوی این شبکه زیرنویس شده و در انتظار پخش است.

ترجمه متون"شهر دقیانوس" را النا انگیزی به فرانسوی برعهده داشته و آناهید همپارتیان ویرایش متون ترجمه شده را انجام داده است. اپراتور زیرنویس"شهر دقیانوس" کبری ملیحی بوده است.

سریال"شهر دقیانوس" که به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی ناصر عنصری بر اساس فیلمنامه‌ای از بیژن میرباقری و محمدرضا هاشمی تولید شده است، داستان جوانی است که باید جسد پدرش را برای دفن به جیرفت ببرد و آن‌جا اتفاق‌هایی برای او و خانواده‌اش می‌افتد. این مجموعه محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

سام درخشانی، عاطفه نوری، کامران تفتی، نگار فروزنده، محمد صادقی، نصر فخری، ساغر عزیزی، محمد ربانیپور، مژگان ترانه، کرامت رودساز و با حضور محمود پاک‌نیت، سیاوش طهمورث، محمد مطیع، انوشیروان ارجمند، حسن جوهر چی و... بازیگرانی هستند که در این مجموعه جلوی دوربین رفته‌اند.

مجموعه‌های تلویزیونی"شهر دقیانوس" در 16 قسمت 41 دقیقه‌ای برای پخش از سیمای فرانسوی شبکه بین‌المللی سحر به فرانسوی زیرنویس شده و به زودی در جدول پخش این سیما قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.