"نشانه‌ها"ی شبکه سحر برای بوسنیایی‌ها

مستند تصویری "نشانه ها" که از تولیدات شبکه قرآن و معارف سیما است در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای بوسنیایی شبکه سحر آماده شده و از این سیما در حال پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه مستند "نشانه ها" که به مدیریت دوبلاژ رحمان رستم پور به بوسنیایی دوبله شده از شنبه برای مخاطبان سیمای بوسنیایی به روی آنتن رفته است.

این مستند که مهرداد پورکی آن را ترجمه و ویراستاری نموده برای سیمای بوسنیایی شبکه سحر دوبله شده و متعلق به شبکه قرآن و معارف سیما است. معمر اسپاهیچ و ندیم بگوویچ در گویندگی متن این مستند همکاری داشته اند.

" نشانه ها " به تهیه کنندگی اميد حداد نسب تولید شده و در هر قسمت از برنامه گوشه ای از مناظر و جلوه های طبیعت دنیا چون آب، باد، باران، ابر، دريا، ستارگان، حيوانات و ... به عنوان نشانه ای از نظم و قدرت خداوند نمایش داده شده و با ارائه آيات متناظر از قرآن کريم، مورد تحليل و بررسي قرار گرفته است.

مجموعه مستند " نشانه ها " در 46 قسمت 18 دقیقه ای به بوسنیایی دوبله شده و هر روز از ساعت 11:45 به وقت تهران برای مخاطبان این شبکه در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان به روی آنتن رفته است.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار