مدیر هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه از راه اندازی سالن چند منظوره با ظرفیت 1200 نفر و پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 600 خودرو در کنار این هتل خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمدجواد سبزواری گفت: هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه یکی از 22 هتل مجهز و مجلل شرکت هتلهای پارسیان می باشد که در مرکز تجاری و اداری شهر کرمانشاه قرار گرفته است.

وی افزود: درصدد توسعه این هتل در قالب یک سالن بزرگ چند منظوره و همچنین یک پارکینگ طبقاتی هستیم که بتوانیم جوابگوی نیازهای مسافرین و گردشگران ورودی به استان کرمانشاه باشیم.

سبزواری افزود: در طرح توسعه این هتل بین المللی سالن چند منظوره ای با ظرفیت 1200 نفر را طراحی کرده ایم که به زودی اقدام به ساخت آن خواهیم کرد.

مدیر هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طراحی یک پارکینگ طبقاتی در سه طبقه و با ظرفیت گنجایش 600 خودرو از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته و به زودی کار ساخت آن را نیز انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: برای انجام این فاز از هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه به اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال نیاز است.

مدیر هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه اظهارامیدواری کرد که با راه اندازی این سالن چند منظوره و پارکینگ طبقاتی مشکلات مسافرین و گردشگران ورودی به استان مرتفع شود./س
برچسب ها: هتل ، کرمانشاه ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا ایراندوست
۱۰:۱۶ ۰۹ تير ۱۳۹۳
با سلام، بنده نیز در این هتل اقامت داشته ام، از اقامت خود در آن هتل بسیار خوشوقتم...امید است با انتخاب مدیری با انگیزه و پرستیژ بالاتر؛ بیش از پیش موفق باشند.
Iran (Islamic Republic of)
هدایت الله فانی
۱۵:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام. ضمن تقدیر از شرکت پارسیان که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اقدام به سرمایه گذاری می نماید. بنده به عنوان یکی از گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته ام همه چیز را عالی و فراتر از حد تصور دیده ام. لکن متاسفانه در بین نیروهای این هتل عدم انگیزه و رضایت شغلی فراوانی به چشم می خورد با تشکر مسئولین شرکت پارسیان لطفا نظارت بیشتری بنمایند.