برندان راجرز، مربي تيم فوتبال ليورپول روز شنبه بعد از پيروزي مقابل کارديف سيتي ( 3 - 6 ) در هفته 31 ليگ برتر انگليس اعلام کرد تيم او حق دارد به قهرماني فکر کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، برندان راجرز، مربي تيم فوتبال ليورپول روز شنبه بعد از پيروزي مقابل کارديف سيتي ( 3 - 6 ) در هفته 31 ليگ برتر انگليس اعلام کرد تيم او حق دارد به قهرماني فکر کند.

راجرز با اشاره به ديدار عقب افتاده مقابل ساندرلند گفت: « ما روز چهارشنبه ديداري حساس پيش رو داريم. ما پنج بازي خانگي و سه ديدار خارج از خانه پيش رو دايم. زماني که ما در يک ديدار شش گل به ثمر مي رسانيم هواداران حق دارند به قهرماني فکر کنند .»

ليورپول که از سال 1990 به قهرماني نرسيده است با 65 امتياز و يک بازي کمتر و فاصله چهار امتيازي با چلسي صدر جدولي در رده دوم قرار دارد.

مربي تيم فوتبال ليورپول تصريح کرد: « ما در نيمه نخست به تيم حريف فضا داديم و يکي دو بار به راحتي فرصت ها را از دست داديم. نبايد اجازه مي داديم چنين اتفافي بيافتد چون هزينه آن را پرداخت کرديم. اما زماني که زمين را به خوبي پوشش داديم و هماهنگ عمل کرديم اوضاع بهتر شد. اکنون ما به اعتماد به نفس لازم رسيديم و به خوبي مي دانيم که مي توانيم به رده هاي بالاتر صعود کنيم .» 

خاطر نشان مي‌شود: منچستر سيتي با فاصله شش امتيازي با صدر جدول و سه ديدار عقب افتاده رقيب اصلي ليورپول است. منچستر سيتي روز پنجشنبه با پنج گل فولام را در هم کوبيد.  

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار