رئیس جمعیت هلال احمر گفت: آمادگی نیروهای امدادی برای ایجاد آرامش در میان مسافران نوروزی مثال زدنی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر محمد فرهادی در بازدید از پایگاه های امدادی و سلامت مسافران نوروزی محورهای استان البرز و قم که با همراهی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، استاندار قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،  روسای سازمان امداد و نجات و سازمان جوانان جمعیت هلال احمرصورت گرفت، گفت: آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر برای ایجاد آرامش در میان مردم و راهنمایی و مساعدت آنها در سفرهای نوروزی منحصر بفرد و مثال زدنی است.

فرهادی خاطر نشان کرد: فعالیت گسترده این عزیزان در روزهای تعطیل و به دور از خانواده نمونه بارز از خودگذشتگی است و می توان گفت در کل روحیه ایثار در چهره تمام امدادگران و اعضای جوان جمعیت به وضوح دیده می شود.

وی در ادامه به حضور بیش از ۵ هزار امدادگر در پست های امدادی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها برای حضور این نیروها در یک هزار و ۲۶۲ پایگاه انجام شده و امیدواریم با تلاش این نجاتگران شاهد افزایش کیفیت امدادرسانی در حوادث باشیم.

*حضور موثر نیروهای جمعیت هلال احمر در کنار مسافران نوروزی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز در حاشیه این بازدید به حضور موثر نیروهای جمعیت هلال احمر در کنار مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: خانواده بزرگ هلال احمر هم از لحاظ حضور شکلی و هم محتوایی، با تاثیر گذاری بالایی وارد صحنه خدمت گذاری شده اند.

مرتضی رحمانی موحد افزود: خدمت رسانی نیروهای فداکار جمعیت هلال احمر مایه امنیت و آرامش مسافران نوروزی است و امیدوارم این امنیت تا پایان سفر با آنها همراه باشد.
وی خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از چند پایگاه محورهای استان البرز و قم به عمل آمد، آمادگی و روحیه با نشاط اعضای هلال احمر به خوبی نمایان است و امید است با حضور این عزیزان تا آخر تعطیلات، کمترین حادثه و آسیب را در میان مسافران نوروزی شاهد باشیم.
 
یادآور می شود رئیس جمعیت هلال احمر قبل ازبازدید از پایگاه ها با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با برخی هلال احمر استان ها ارتباط تصویری برقرار کرده و از روند امدادرسانی در استان ها مطلع شد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار