رئیس فدراسیون فوتبال گفت:به نظر من سال92 برای فوتبال کشورمان سال ورود به سختی و بعد از طی کردن این سختی‌ها، کسب موفقیت های فراوان است.

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سال92 را سال ورود به سختی و بعد پشت سر گذاشتن مشقتهای فراوان، کسب موفقیتهای بسیار و گرفتن نتیجه بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی بیان کرد: برای کسب آمادگی لازم در بازیهای جام جهانی اردوهای تدارکاتی آفریقای جنوبی و اتریش کافی است.

وی در ادامه تصریح کرد: نظر شخصی بنده این است که برای آسان شدن مشکلات و سختیها باید توکل به خدا داشت و کارها را آسان گرفت.

کفاشيان در مورد انتخاب وینگادا به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک گفت: وینگادا بهترین رزومه را برای سرمربی شدن داشت وی هم سرمربی جوانان و هم امید بوده است پس می تواند با تیم امید موفق باشد و فدراسیون دو سال قبل از شروع المپیک با وی قرار داد بسته پس زمانی را از دست نداده ایم، تا به حال فدراسیون به این سرعت قرار داد نبسته است پس میتوانیم در المپیک خوب کار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد رئیس هیئت فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: این تصمیم، تصمیم مجمع است و تنها مجمع است که بهترین شناخت را دارد و می تواند به نحو احسنت رای دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار