رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راههاي كشور به تشريح آخرين وضعيت ترافيكي و جوي راههاي كشور پرداخت.

سرهنگ محمد حسين حميدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:بر اساس آخرين وضعيت جوي دريافتي در كليه محورهاي مواصلاتي كشور وضعيت جوي آرام گزارش شده است .

اين مقام مسئول پليس در خاتمه عنوان كرد: بر اساس همین ترافیک در محور هراز  از سه راهی لاسم تا آب اسک  آزادراه تهران - کرج , آزادراه کرج قزوین در لاين رفت و برگشت  آزادراه تهران قم و چمن بید به بجنورد نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر كشور ترافيك عادي و روان گزارش شده است.

*وضعیت ترافیکی جاده های کشور در نخستین روز بهار(به روز رسانی ساعت18:35)

سرهنگ همایون اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین وضعیت دریافتی در کلیه راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
این مقام مسئول پلیس در ادامه اظهار داشت : ترافیک در محور کرج چالوس از گچسر تا تونل کندوان , پل زنگوله , سیاه بیشه و مرزن آباد،محور هراز در محدوده  سنگچال و از سه راهی لاسم تا آب اسک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: در محور های قزوین رشت - قزوین زنجان - آزادراه ساوه به همدان - آزادراه تهران به قم - محور های قم به سلفچگان و چمن بید به بجنورد ترافیک نیمه سنگین گزارش کزارش شده است.

*ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران –  قم(به روز رسانی ساعت13:11)
سرهنگ همایون اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین وضعیت دریافتی در کلیه راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
این مقام مسئول پلیس در ادامه اظهار داشت : ترافیک در محور هراز محدود پلور،آب اسک،لاریجان و جنگل آمل و محور کرج – چالوس طول مسیر از ابتدای مسیر تا کندوان  و آزاد راه تهران-کرج ، کرج – قزوین ، زنجان – تبریز ، قزوین – رشت ، و منجیل – رودبار نیمه سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: در استان خراسان شمالی محور جنگل گلستان و  محور های منتهی به استان خرسان رضوی  و شهر مشهد تردد پر حجم کزارش شده است.

*محور شهداد – نهبندان باز است(به روز رسانی ساعت11:31)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:محور شهداد – نهبندان که به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود شده بود بازگشایی شده است.
 
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه اظهار داشت : محور قم – گرمسار به علت عملیات راه سازی و محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدوداست و محور پونل – خلخال نیز باز است و تردد وسایل نقلیه با رعایت قوانین و مقررات لازم و ایمنی مربوطه انجام می شود.

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس(به روز رسانی ساعت10:43)
سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک ، ترافیک در محور کرج چالوس  محدوده های تونل کندوان , پل زنگوله , سیاه بیشه و مرزن آباد گزارش شده است.
این مقام مسئول پلیس در ادامه اظهار داشت: ترافیک در محور هراز از سه راهی لاسم تا آب اسک و محور قزوین رشت محدوده تونل منجیل نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور تردد وسایل نقلیه عادی و روان گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: در کلیه راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شهر تهران(به روز رسانی ساعت10:11)
سرهنگ عابدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در شهر تهران در خیابانها و بزرگراه های پایتخت ترافیک عادی و روان گزارش شده است و در محدوده بهشت زهرا کماکان ورودی پرحجم است.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد : بر اساس آخرین گزارشات دریافتی  تردد در خروجی های شهر تهران نیمه سنگین و وضعیت جوی آرام است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی هایی که از قبل صورت گرفته طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در شهر تهران تا 16 فروردین اجرا نمی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، ترافیک ، جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار