با پیشرفت تکنولوژی روش‌های تبریک سال حدی نیز همگام با تکنولوژی پیشرفت کرده و به سادگی می‌توان به دوستان و آشنایان یادآوری کرد که به یادشان هستیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در زمان‌های نه چندان دور وقتی می‌خواستیم به دوستانمان سال جدید را تبریک بگوییم چند روز مانده به عید را کارت تبریکی می‌خریدیم پشت آن را یک متن ادبی یا بیتی در وصف بهار می‌نوشتیم و امضا می‌کردیم یا حضوری یا از طریق پست به دوستانمان می‌دادیم و یا سال که تحویل می‌شد گوشی تلفن را برمی‌داشتیم و به تک‌تک آشنایان و دوستان عید نوروز را تبریک می‌گفتیم و برایشان سالی خوش با موفقیت آرزو می‌کردیم.
 
بنابراین گزارش: چرخش دوران گشت و گشت، تکنولوژی پیشرفت کرد و وسایل ارتباط جمعی افزایش پیدا کرد و فراگیر شد اکنون همه حداقل یک خط موبایل و یک ایمیل در اینترنت دارند راه‌های جدیدی برای تبریک عید جلوی دیدگان خود می‌بینند.
 
امروزه پیامک، ایمیل، کارت‌های تبریک الکترونیک روش‌هایی هستند که بدون کمترین هزینه در سال نو به آشنایان و دوستان تبریک می‌گوییم.
 
عکس‌های زیبا و بعضا متحرک که در بعضی سایت‌ها برای همین مساله تهیه شده با نوشتن ایمیل به دوستان و چند کلیک ساده این ابراز احساسات را می‌توان منتقل کرد.

گزارش از: ریحانه جمشیدی
 
انتهای پیام/   
 

برچسب ها: تبریک ، سال ، پیشرفت ، همگام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار